کدخبر : 14174 تاریخ انتشار :
A

قیمت آپارتمان در پونک چقدر است؟

قیمت آپارتمان در پونک چقدر است؟

قیمت آپارتمان در پونک با توجه به قرار گرفتن در منطقه دو یا منطقه پنج می‌تواند متفاوت باشد

قیمت ۳۶۰- قیمت آپارتمان در پونک طبق آمارهای رسمی متری ۱۲۵ میلیون تومان برآورد می‌شود. بنابراین برای خرید یک آپارتمان ۱۰۰ متری، حدود ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت آپارتمان در پونک اما با توجه به آمارهای غیر رسمی ۱۲۹ میلیون تومان است که بر این اساس قیمت یک آپارتمان ۱۰۰ متری باید ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان باشد.

قیمت آپارتمان در پونک بر اساس آمارهای رسمی

پونک، یکی از محله‌های مرفه در شمال غربی تهران است که در منطقه‌های دو و پنج شهرداری قرار دارد. به طور رسمی، متوسط قیمت هر متر آپارتمان در پونک حدودا ۱۲5 میلیون تومان برای هر متر مربع برآورد می‌شود، چرا که میانگین قیمت آپارتمان در منطقه دو حدودا 138 میلیون تومان و در منطقه پنج حدودا 120 میلیون تومان است. 

خرید آپارتمانی ۵۰ متری در پونک به طور متوسط مبلغی نزدیک به شش میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و برای یک آپارتمان ۱۰۰ متری، مبلغی حدود ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه نیاز دارد.

خرید یک آپارتمان ۱۰۰ متری در منطقه دو تهران حدود ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و برای یک آپارتمان ۵۰ متری حدود ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت. برای منطقه پنج، خرید یک آپارتمان ۱۰۰ متری حدود 12 میلیارد تومان و خرید یک آپارتمان ۵۰ متری حدود شش میلیارد تومان جیب خریداران را خالی می‌کند.

وضعیت بازار مسکن در محله پونک تهران

بررسی غیررسمی قیمت‌ها

بر اساس آمارهای غیررسمی، متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در پونک به حدود ۱۲۹ میلیون تومان می‌رسد. این ارقام نشان می‌دهد که قیمت‌ها به طور غیررسمی حدود چهار میلیون تومان بیشتر از آمار رسمی هستند. این فاصله می‌تواند نشانگر تقاضای بالا و همچنین ارزیابی‌های متفاوت خریداران و فروشندگان در بازار باشد.

خرید آپارتمان در پونک چقدر سرمایه نیاز دارد؟

آپارتمان ۱۰۰ متری با قیمت کل ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و قیمت هر متر ۱۲۵ میلیون تومان در طبقه پنج واقع است. این آپارتمان دو خوابه و ساخت 1403 دارای امکانات رفاهی از جمله آسانسور، پارکینگ و انباری بوده و با طراحی مدرن ساخته شده است.

آپارتمان ۸۰ متری در پونک با قیمت ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و قیمت هر متر ۱۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در طبقه سوم قرار دارد. این واحد نیز مانند آپارتمان قبلی از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است. این واحد در سال 1394 ساخته شده و دو اتاق خواب دارد. 

یک آپارتمان ۶۵ متری در پونک به قیمت هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و قیمت هر متر ۱۲۶ میلیون و ۱۵۳ هزار تومان فروخته می‌شود. این واحد هشت ساله و یک خوابه بوده و در طبقه اول واقع شده است.

آپارتمان ۱۲۰ متری در پونک با قیمت کل ۲۴ میلیارد تومان و قیمت هر متر ۲۰۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. این واحد دارای یک لوکیشن خاص با امکانات برجسته‌ است که به دلیل فضای زیاد و طراحی منحصر به فرد با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. واحد مد نظر دو خوابه و کلید نخورده به مشتری تحویل داده می‌شود. 

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین