کدخبر : 15902 تاریخ انتشار :
A

ریزش قیمت اجاره‌بها در مهرماه؛ 61 متری نارمک چند؟

ریزش قیمت اجاره‌بها در مهرماه؛ 61 متری نارمک چند؟

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک از ریزش چهار درصدی اجاره‌بها در مهرماه خبر داد

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ داوود بیگی‌نژاد، نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک می‌گوید: هرساله مهرماه با ریزش قابل توجه اجاره‌بها همراه است و مالکین به دلیل خروج از پیک فصل اجاره(تابستان)،برای آن که  واحدشان خالی نماند از قیمت های قبلی خود عقب نشینی می کنند . 

او همچنین با اشاره به ریزش 4 درصدی اجاره‌بها در ماه گذشته، از افزایش تعداد فایل‌های اجاره و فایل‌های ارزان‌ نسبت به تابستان خبر داد.

بیگی‌نژاد در ادامه گفت: این موضوع را نیز باید در نظر داشت که در نوع خدمات‌رسانی مشاوران املاک تفاوت‌هایی ایجاد شده است. این تفاوت‌ها شامل اینکه مشاوران با کدام سامانه و با چه کیفیتی به مردم خدمات می‌دهند، می‌شود. این مسئله موجب اختلال در تمرکز مشاوران در حوزه کاری‌شان شده  ؛ اکنون آن‌ها نمی‌دانند در کدام سامانه و با چه ترتیبی، چه در حوزه فروش و چه در حوزه اجاره، به مراجعه‌کنندگان خدمات‌رسانی کنند.

در بلوار فردوس شرق، آپارتمانی ۱۰۰ متری و ۲۴ سال ساخت، با ۶۰۰ میلیون رهن و ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه آگهی شده است.

در شهرک اکباتان، برای واحدی 140 متری و 30 سال ساخت،900 میلیون رهن و 13 میلیون و 500 هزار تومان اجاره ماهانه و در محله گابرگ غربی، برای واحدی 110 متری و 21 سال ساخت، 200 میلیون رهن و 20 میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.

منبع اکو ایران
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین