کدخبر : 15918 تاریخ انتشار :
A

قیمت آپارتمان در ارزان‌ترین منطقه تهران چقدر است؟

قیمت آپارتمان در ارزان‌ترین منطقه تهران چقدر است؟

میانگین قیمت مسکن در منطقه 18، متری 42 میلیون تومان است اما واحدهایی با قیمت متری 70 میلیون تومان هم در این منطقه به فروش می روند

قیمت ۳۶۰- ارزان‌ترین منطقه تهران در بازار مسکن، بر اساس داده های بانک مرکزی منطقه ۱۸ است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ طبق آمار بانک مرکزی هر متر مسکن در منطقه ۱۸ به طور میانگین ۴۲ میلیون تومان قیمت دارد. به عبارت بهتر شما می توانید با میانگین بودجه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان صاحب یک واحد ۱۰۰ متری در این منطقه شوید. در این گزارش به بررسی آگهی های فروش واحدهای مسکونی در این منطقه می‌پردازیم.

شاداباد، سعید آباد، شهرک امام خمینی و محله بهداشت از جمله محله‌های منطقه ۱۸ به شمار می‌روند.

بر اساس یک آگهی در محله سعید آباد یک آپارتمان نوساز ۶۰ متری با آسانسور، انباری و پارکینگ به قیمت دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است که متری ۴۰ میلیون تومان می افتد. آگهی بعدی هم یک واحد ۶۰ متری ساخت سال ۱۳۹۱ در محله بهداشت است که متری ۴۸ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است قیمت کل واحد هم دو میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان است. این واحد فاقد آسانسور، انباری و پارکینگ است.

فرارو | سقف‌شکنی غیرمنتظره قیمت مسکن در تهران

در شاد آباد یک واحد 60 متری دو میلیارد و 280 میلیون تومان از متری 38 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. این واحد ساخت سال 1395 است و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

در محله تولید دارو یک واحد 75 متری دارای آسانسور، انباری و پارکینگ ساخت 1394 را می‌توانید با قیمت چهار میلیارد و400 میلیون تومان با متری 58 میلیون تومان صاحب شود.

اگر دنبال یک واحد 100 متری هستید می‌توانید در شادآباد یک واحد دوخوابه ساخت 1402 ، دارای آسانسور، پارکینگ و انباری را از متری 48 میلیون تومان به قیمت چهار میلیارد و 800 میلیون تومان بخرید.

در شهرک امام خمینی یک واحد 100 متری ساخت 1403 به قیمت هر متر 46 میلیون و 500 هزار تومان به فروش گذاشته شده است. این واحد دارای پارکینگ آسانسور و انباری است و چهار میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت گذاری شده است .

البته در منطقه18 واحد های گران تری هم یافت می‌شود. مثلا در محله تولید دارو یک واحد 81 متری ساخت 1402 با قیمت متری 69 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است که قیمت کل آن پنج میلیارد و 590 میلیون تومان می‌شود. گفتنی است که این واحد دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

موقعیت

سال ساخت

امکانات

قیمت هر متر

(تومان)

قیمت کل(تومان)

شهرک امام خمینی

۱۴۰۳

پارکینگ آسانسور و انباری

۴۶ میلیون ۵۰۰ هزار

چهار میلیارد و ۶۵۰ میلیون

شادآباد

۱۴۰۲

آسانسور، پارکینگ و انباری

۴۸ میلیون

چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون

تولید دارو

۱۳۹۴

آسانسور، انباری و پارکینگ

۵۸ میلیون

چهار میلیارد و۴۰۰ میلیون

بهداشت

۱۳۹۱

_

۴۸ میلیون

دو میلیارد و ۸۹۰ میلیون

سعید آباد

۱۴۰۳

آسانسور، انباری و پارکینگ

۴۰ میلیون تومان

قیمت دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون

تولید دارو

۱۴۰۲

آسانسور، انباری و پارکینگ

۶۹ میلیون

پنج میلیارد و ۵۹۰ میلیون

شادآباد

۱۳۹۵

آسانسور، انباری و پارکینگ

۳۸ میلیون تومان

دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین