کدخبر : 8138 تاریخ انتشار :
A

کف قیمت اجاره در کرج چند؟

کف قیمت اجاره در کرج چند؟

مشاهده فایل‌های رهن و اجاره کرج مرکز استان البرز، نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک واحد با متراژ ۷۰ مترمربع در این شهر، حداقل بودجه‌ای حدود ۳۰۰ میلیون تومان نیاز است و اگر حداقل امکانات را در نظر بگیریم

این رقم به ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان تقلیل پیدا می‌کند؛ برای مثال در محله خرمدشت، برای رهن کامل واحدی ۲۳ سال ساخت و ۷۰ متری، دارای انباری و یک خواب، ۱۷۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید: قیمت آپارتمان در «مشیریه» / با دو میلیارد تومان می‌توان خانه خرید؟


در محدوده‌ی شمال شرقی شهر کرج و در کوی امامیه، آپارتمانی با مساحت مذکور و دارای یک خواب، آسانسور، پارکینگ و انباری با ۴۰۰ میلیون تومان رهن کامل آگهی شده است.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: ۴۹۳ قطعه زمین برای ۸۶۰ متقاضی در شهرک امیرکبیر نهاوند برای ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی به متقاضیان واگذار شده است.

در محله طالقانی، برای واحدی با این متراژ، ۲۰ سال ساخت و دارای انباری، ۳۰۰ میلیون رهن و ۳ میلیون تومان اجاره ماهانه و در شهرک وحدت برای واحدی ۱۵ سال ساخت، ۲۵۰ میلیون رهن و ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

در عظیمیه، برای واحدی ۷۰ متری و ۱۵ سال ساخت و دارای امکانات، ۴۰۰ میلیون تومان رهن و ۱۴ میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.

 

منبع اکوایران
ارسال نظر

پربیننده ترین