کدخبر : 15991 تاریخ انتشار :
A

معرفی هشت عطر پاییزی برای زنان و مردان

معرفی هشت عطر پاییزی برای زنان و مردان

مقاله زیر به معرفی بهترین عطر و ادکلن زنانه و مردانه برای فصل زمستان پرداخته است

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ عطر یک اکسسوری بسیار مؤثر است که به شما کمک می‌کند تا استایل خود را منعکس کنید. تم عطرها به‌طورکلی به ۴ دسته اصلی تقسیم می‌شوند: تازه، چوبی، گلی و شرقی. استفاده از عطر ممکن است از فصلی به فصل دیگر تغییر کند.
در حالی‌که رایحه‌های تازه و گلی در تابستان و بهار استفاده می‌شود، عطرهای تند و گرم برای فصل‌های پاییز و زمستان مناسب هستند

. با شروع فصل پاییز طبیعت تغییر می‌کند، برگ‌ها زرد شده و هوا مرطوب و خنک می‌شود. با خنک‌شدن هوا در این فصل به رایحه‌های گرم، عمیق، تند و خاکی مانند عنبر، نعناع هندی، چوب صندل و مشک نیاز است. چنین نت‌هایی به دلیل ترکیبات قوی‌تر برای مدت طولانی روی پوست می‌مانند و احساس گرما ایجاد می‌کنند. درحالی‌که عطرهای سبک‌تر با سردشدن هوا به‌سرعت ناپدید می‌شوند.

بهترین عطر های پاییزی مردانه و زنانه

۱. دیور هوم اینتنس

عطری مردانه که توسط فرانسوا دماشی طراحی و در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شد. این عطر مشکی، گلی و چوبی در هوای خنک احساس گرما ایجاد می‌کند و همه دوستداران پاییز و زمستان را به وجد می‌آورد.
رایحه دیور هوم اینتنس آمیزه‌ای از نت‌های اسطوخودوس، زنبق، گلابی، مشک، سدر ویرجینیا و وتیور است. این عطر پاییزی مردانه با رایحه لوکس، کلاسیک و ماندگاری بالای خود انتخابی مناسب برای مردان شیک‌پوش است.

۲. ایو سن لوران لیبر اینتنس

عطر پاییزی زنانه از برند Yves Saint Laurent، با گروه بویایی فوژه و شرقی که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد. این عطر که از رهایی و استقلال زنان الهام گرفته است توسط کارلوس بنایم و آن فلیپو تولید شد.
رایحه شیرین و گلی لیبر اینتنس از نت‌های اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، ترنج، شکوفه پرتقال، یاس، ارکیده، وانیل ماداگاسکار، دانه تونکا، عنبر و وتیور ایجاد شده است. این عطر گرم و شیرین برای استفاده در فصول سرد سال طراحی شده است و ماندگاری بالایی دارد.

۳. آزارو موست وانتد

آزارو موست وانتد یک ادکلن پاییزی مردانه با رایحه تند و شرقی که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. این رایحه نشاط‌آور، جذابیتی فریبنده ایجاد می‌کند. نت‌های هل، تافی و عنبروود ترکیبی گرم و دلپذیر ایجاد کرده‌اند. رایحه‌ای قوی و مردانه که اثری قوی و ماندگار از خود بر جای می‌گذارد. اگر رایحه‌های گرم، تند و شیرین را دوست دارید، این عطر برای شما مناسب است.

بهترین عطرهای پاییزی زنانه و مردانه؛ ۸ ادکلن پاییزه اصل

۴. تروساردی دونا

عطر تروساردی دونا یک رایحه گلی شرقی برای زنان است که در سال ۲۰۱۱ به مناسبت صدمین سالگرد تأسیس برند تروساردی ساخته شد. این عطر به‌عنوان یک رایحه مسحورکننده، جوهر زنانگی و ظرافت را به تصویر می‌کشد. نت‌های لیمو آمالفی، یاس، گل پرتقال آفریقایی، نیلوفر آبی، وانیل، چوب صندل، نعناع هندی و سدر ترکیبی زنانه و پرشور ایجاد کرده‌اند. تروساردی دونا به عنوان یک عطر پاییزه زنانه اثری ماندگار ایجاد کرده و احساس نشاط و سرزندگی را القا می‌کند.

۵. کلوین کلاین ایفوریا زنانه

عطر ایفوریا از برند کلوین کلین یک رایحه گلی شرقی زنانه است که توسط لوک دونگ، دومینیک روپیون و کارلوس بنایم طراحی و در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه شد. این عطر رایحه‌ای مسحورکننده دارد که طراوت میوه‌ای را با گل‌های مختلف و پایه‌ای گرم و احساسی ترکیب می‌کند. از بهترین عطرهای پاییزی زنانه که با آمیزه‌ای از نت‌های انار، خرمالو، آکورد سبز، ارکیده سیاه، نیلوفر آبی، کهربا، بنفشه سیاه و خامه فرم گرفته است.
رایحه گرم و احساسی ایفوریا برای پاییز و زمستان ایدئال است، اما می‌توان از آن در شب‌های بهار و تابستان نیز استفاده کرد. ماندگاری و رایحه گرم کهربایی، این عطر را به انتخابی عالی برای هر مناسبتی تبدیل کرده است.

بهترین عطرهای پاییزی زنانه و مردانه؛ ۸ ادکلن پاییزه اصل

۶. تیزیانا تنزی کیرکه

عطری جذاب و فریبنده که در سال ۲۰۱۵ تولید شد. عطری که حس کنجکاوی را در مردان و زنان بیدار می‌کند و طراوت و گرما را در هارمونی بی‌نظیر در هم می‌آمیزد. پشت این رایحه ماندگار، پائولو ترنزی، عطرساز چیره‌دستی است که مهارت و اشتیاق به هنر عطرسازی در هر یک از آثارش منعکس شده است.
این ترکیب متعادل از نت‌ها، یک تجربه بویایی منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند که دلپذیر و آرامش‌بخش است. رایحه این ادکلن پاییزی مردانه و زنانه، طراوت میوه‌ها، لطافت گل‌ها و گرمای نت‌های چوبی و مشک را ترکیب می‌کند. کیفیت استثنایی این رایحه، همچنان عاشقان عطر در سراسر جهان را به وجد می‌آورد و تأثیری ماندگار از خود به‌جای می‌گذارد.

۷. کرید اونتوس زنانه

Aventus For Her همتای زنانه عطر مردانه آونتوس، از قدرتمندترین زنان تاریخ الهام گرفته شده است. این عطر که هنر و سنت اصیل عطرسازی را به نمایش می‌گذارد، ترکیبی از نت‌های ترنج، ماندارین آفتابی، انگور فرنگی سیاه، گل رز، زنبق، یاس سفید و وانیل است.
از بهترین عطر پاییزی زنانه که در گروه بویایی مدیترانه‌ای - میوه‌ای قرار دارد، قصیده‌ای زیبا برای زنان قوی و قدرتمند است. این رایحه که عطری میوه‌ای - گلی است همانند نسخه مردانه آن اثری مسحورکننده از خود به‌جای می‌گذارد. این عطر با طبع شیرین خود انتخاب مناسبی برای فصل پاییز است و ماندگاری بالایی دارد.

بهترین عطرهای پاییزی زنانه و مردانه؛ ۸ ادکلن پاییزه اصل

۸. کلینیک هپی زنانه

 عطر کلینیک هپی زنانه یکی از پرفروش‌ترین رایحه‌های مرکباتی دنیا محسوب می‌شود. این عطر توسط عطرساز مشهور ژان کلود دلویل تولید شد و در سال ۱۹۹۸ به بازار عرضه شد. گروه بویایی این عطر گلی میوه‌ای است که احساس شادی و نشاط ایجاد می‌کند.
رایحه شاداب کلینیک هپی ترکیبی از مرکبات، میموزای بهاری، گل‌ها، گریپ‌فروت قرمز یاقوتی، ترنج و گل عروس هاوایی است. بهترین عطر پاییزی زنانه در کنار حسی ملایم و لطیف ماندگاری بالایی در طول روز دارد. و همچنین با رایحه تمیز، باطراوت و سبک خود همچنان جذاب است و برای خانم‌های جوان و فعال مناسب است. و به‌طور کلی خلق‌وخوی را بهبود می‌بخشد و در طول روز و شب احساس آرامش را القا می‌کند.

کلام آخر

بادهای خنک و برگ‌های طلایی فرارسیدن پاییز را بشارت می‌دهند. عطرهای این فصل با نت‌های گرم، عمیق و تند ایجاد شده‌اند. نت‌های چوبی از جمله رایحه‌هایی هستند که به بهترین وجه فضای عرفانی و خنک پاییز را منعکس می‌کنند. رایحه عنبر و وانیل نیز از جمله نت‌های شیرینی هستند که در روزهای سرد پاییز احساس گرما را القا می‌کنند. انتخاب بهترین عطرهای پاییزی مردانه و زنانه به شما کمک می‌کند که اعتمادبه‌نفس خود را بالا ببرید و احساس گرما و طراوت داشته باشید.

منبع خبر آنلاین
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین