کدخبر : 13361 تاریخ انتشار :
A

طراحی و مشخصات فنی پوکو M7 پرو لو رفت

طراحی و مشخصات فنی پوکو M7 پرو لو رفت

گوشی جدید پوکو با سیستم‌عامل HyperOS 1.0 عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد شیائومی به زودی گوشی پوکو M۷ پرو را برای بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد، چرا که این گوشی به تازگی در گواهی FCC لیست شده است. همانطور که می‌دانیم، این دستگاه به عنوان نسخه نسل جدید مدل M۶ پرو معرفی می‌شود.

طبق اطلاعات فاش شده، محصول موردانتظار غول فناوری چینی با شناسه مدل ۲۴۰۹FPCC۴G در گواهی مذکور قرار گرفته است. 

گواهی FCC تایید کرده که گوشی جدید پوکو با سیستم‌عامل HyperOS ۱.۰ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و از قابلیت NFC پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، این دستگاه ظاهراً از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره خواهد برد که احتمالاً به کانفیگ پایه آن مربوط می‌شود.

جدا از مشخصات فنی، دو تصویر نیز از میان‌رده اقتصادی شیائومی فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهند. در مقایسه با مدل قبلی، مدل M۷ پرو با طراحی جدیدی برای پنل پشتی همراه خواهد شد که شامل ماژول دوربین مستطیلی‌شکل می‌شود. به علاوه، همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنیم، این گوشی به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود.

poco-m6-pro-659fec54fd49184092c451ba

 

اسناد لیست‌شده در FCC نشان می‌دهند که پوکو M7 پرو به عنوان مدل ری‌برند ردمی نوت ۱۴ معرفی می‌شود. گزارش شده که محصول پوکو با قیمت پایین‌تری در مقایسه با گوشی ردمی به فروش خواهد رسید. 

از جزئیات فنی احتمالی مدل جدید ردمی نوت می‌توان نمایشگر امولد با رزولوشن تصویر 1.5K، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مدیاتک را نام برد. در این راستا، انتظار داریم که گوشی جدید پوکو نیز با مشخصات مشابهی همراه شود. 

منبع جی اس ام
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین