کدخبر : 13831 تاریخ انتشار :
A

تصاویر جدیدترین پرچمدار سامسونگ منتشر شد

تصاویر جدیدترین پرچمدار سامسونگ منتشر شد

رندرهای جدیدی از گلکسی S25 منتشر شده است؛ سری گلکسی S25 زمستان امسال رونمایی می‌شود

چند روز پیش، رندرهایی از گلکسی S۲۵ Ultra در دسترس قرار گرفت که طراحی این دستگاه پرمیوم را نشان می‌دهند. حالا به تازگی Galaxy S۲۵ نیز در نخستین تصاویر رندری دیده شده که ظاهر این گوشی را به نمایش می‌گذارند. 

طراحی گلکسی اس ۲۵

طبق اطلاعات فاش شده، ابعاد پرچمدار سامسونگ برابر با ۱۴۶٫۹ در ۷۰٫۴ در ۷٫۲ میلی‌متر خواهد بود. در مقایسه با نسل قبلی، این محصول اندکی کوچک‌تر و نازک‌تر خواهد شد. 

همانطور که در رندرهای فاش‌شده مشاهده می‌کنیم، گلکسی اس ۲۵ از ظاهر مشابه مدل S24 بهره خواهد برد. البته به نظر می‌رسد حاشیه‌های نمایشگر این گوشی به طور جزئی باریک‌تر می‌شوند. همچنین انتظار می‌رود حلقه‌های دوربین با طراحی جدیدی همراه شوند. 

نمایشگر گلکسی اس ۲۵

برای چندمین سال متوالی، نمایشگر نسخه استاندارد سری گلکسی S25 از لبه‌های تخت بهره خواهد برد که به یک طراحی متداول در بین گوشی‌های هوشمند بدل شده است. 

طبق گزارش‌های قبلی، این دستگاه یا با تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ معرفی خواهد شد یا به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار مجهز می‌شود. در حال حاضر، اطلاعات دقیقی از سخت‌افزار موجود در نسل جدید گلکسی اس در دسترس نیست.

لبه‌های تخت گلکسی اس ۲۵

شایعه شده پرچمدار غول فناوری کره‌ای از حافظه رم ۱۲ گیگابایتی برخوردار می‌شود و در نسخه پایه با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی به فروش می‌رسد. به علاوه، این دستگاه احتمالاً از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد که در مدل نسل قبلی نیز به کار رفته است. 

پنل پشتی گلکسی اس ۲۵

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی S25 در ماه ژانویه سال ۲۰۲۵ میلادی (دی تا بهمن ۱۴۰۳) رونمایی خواهد شد.

منبع جی اس ام
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین