کدخبر : 14232 تاریخ انتشار :
A

بهترین گوشی در هر بازه قیمت از نظر کاربران کدام است؟

بهترین گوشی در هر بازه قیمت از نظر کاربران کدام است؟

اپل فقط گوشی‌های رده بالا را به بازار عرضه می‌کند اما شیائومی و سامسونگ برای همه بودجه‌ها مدل‌هایی را به بازار فرستاده‌اند

قیمت ۳۶۰- آیفون ۱۳ با قیمت تقریبی ۴۰ میلیون تومان، یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های گران‌قیمت در ایران است. آیفون ۱۳ دارای سیستم فیلمبرداری پرو رس سینمایی است که کیفیت بی‌نظیری در ضبط ویدیو فراهم می‌کند.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ گلکسی S۲۴ اولترا پرچمدار سامسونگ، برای کسانی که می‌خواهند بیشتر هزینه کنند با قیمت ۶۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در دسترس قرار دارد، عکس‌برداری این گوشی با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال پنج برابری بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

شیائومی ۱۴ اولترا نیز به عنوان پرچمدار این برند با قیمت ۶۸ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان گوشی گران و البته پرطرفدار بعدی است که از چهار لنز ۵۰ مگاپیکسلی و طراحی جذاب بهره می‌برد.

ردمی نوت ۱۳ پروپلاس در بین میان‌رده‌ها بسیار محبوب است. این گوشی که با قیمت ۲۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در بازار خریدوفروش می‌شود به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز است که توانایی ثبت جزئیات بالا و عکس‌های با کیفیت عالی را دارد.

پوکو X۶ پرو میان‌رده بعدی از زیرمجموعه شیائومی با قیمت ۱۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان طراحی زیبا و صفحه نمایش بزرگ با کیفیت تصویر فوق‌العاده، باتری بزرگ برای استفاده طولانی‌مدت و عملکرد قوی در بازی‌ها و برنامه‌ها را ارائه می‌دهد.

فرارو | قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز دوشنبه سه مهر ۱۴۰۲

گلکسی A55 که به عنوان بهترین میان‌رده سامسونگ شناخته می‌شود نیز با کف قیمت 18 میلیون تومان در بازار حضور دارد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.6 اینچی سوپر آمولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بوده و مقاوم در برابر آب با استاندارد IP67 است.

گلکسی A15 از میان‌رده‌های اقتصادی و محبوب سامسونگ، هشت میلیون و 100 هزار تومان قیمت دارد. این گوشی دارای طراحی شکیل و دوربین باکیفیت، جک ۳.۵ میلی‌متری و قابلیت ارتقای حافظه است.

ردمی نوت 13 میان‌رده اقتصادی شیائومی است که 9 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد. در ردمی نوت 13 صفحه نمایش 6.67 اینچی امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز و دوربین 108 مگاپیکسلی، عملکردی نزدیک به پرچمدارها را با باتری پنج هزار میلی‌آمپر و شارژ سریع 33 وات فراهم می‌کند.

ردمی A3 پنج میلیون تومانی هم از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار است که از نمایشگر IPS، دوربین هشت مگاپیکسلی و پردازنده Helio G36 بهره می‌برد و می‌تواند انتخابی اقتصادی برای کارهای روزمره باشد. 

گلکسی A05 که دست‌کم پنج میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است با باتری پنج هزار میلی‌آمپر و صفحه نمایش بزرگ، گزینه‌ای عالی برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی اقتصادی با عملکرد خوب هستند، فراهم می‌کند. قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا از ویژگی‌های آن است.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین