کدخبر : 14663 تاریخ انتشار :
A

نوبرانه سامسونگ با قیمت نجومی به پاساژ علاءالدین رسید

نوبرانه سامسونگ با قیمت نجومی به پاساژ علاءالدین رسید

گلکسی S24 FE در بازار موبایل ایران معادل آیفون 13 فروخته می‌شود

قیمت ۳۶۰- قیمت گلکسی S۲۴ FE در بدو ورود به بازار موبایل ایران،‌ بین ۳۷ تا ۳۸ میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ گلکسی S۲۴ FE ذاتا یک گوشی ۷۰۰ دلاری است و نسبت به نسخه قبلی خودش یعنی گلکسی S۲۳ FE تفاوت قیمت زیادی ندارد.

قیمت گلکسی S۲۳ FE نسخه ۲۵۶ گیگ در بازار موبایل و مغازه‌های پاساژ علاءالدین به ۳۰ میلیون تومان نمی‌رسد اما نوبرانه سامسونگ فعلا با همین میزان فضای ذخیره‌سازی حول‌وحوش ۳۷ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد و از این حیث معادل آیفون ۱۳ برای فروش گذاشته می‌شود.

گلکسی S۲۴ FE ورای این حرف‌ها در دو آیتم نسبت به گلکسی S۲۳ FE پیشرفت ملموسی دارد. تبدیل تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ به تراشه اگزینوس ۲۴۰۰e باعث می‌شود گوشی جدید سامسونگ در بخش پردازنده ۲۰ درصد قدرت بیشتری داشته باشد.

گلکسی S24 FE سامسونگ قیمت 360

گلکسی S24 FE برای اجرای بازی و کارهای پردازشی نسبت به S23 FE دست بالاتر را دارد اما پیشرفت 20 درصدی پردازنده، تاثیری روی عملکرد باتری نمی‌گذارد.

گلکسی S24 FE البته به‌خاطر مجهزشدن به باتری چهار هزار و 700 میلی‌آمپرساعت، نسبت به S23 FE عملکرد بهتری در بخش باتری از خود نشان می‌دهد. طوریکه بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد می‌شود با گلکسی S24 FE حدود 80 ساعت موسیقی پلی کرد و حدود 20 ساعت برای تمایش ویدئو وقت گذاشت.

گلکسی S24 FE با این حال در بخش دوربین و نمایشگر برتری شگرفی نسبت به S23 FE ندارد. حسگر اصلی 50 مگاپیکسل و حسگر‌های 12 مگاپیکسل اولتراواید و حسگر‌های هشت مگاپیکسل تله‌فتو، ترکیب یکسانی در قاب پشتی دو گوشی محسوب می‌شوند و حتی از حسگر‌های یکسان 10 مگاپیکسل برای دوربین سلفی استفاده شده است.

گلکسی S24 FE در آیتم نمایشگر مثل گلکسی S23 FE به صفحه‌نمایشی از نوع Dynamic AMOLED 2X مجهز شده است. رفرش‌ریت 120 هرتزی عملکرد مشابهی از نمایشگر S24 FE در مقایسه با S23 FE به‌نمایش می‌گذارد اما از یک طرف شاهد افزایش 450 نیتی حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش هستیم که می‌تواند زیر نور آفتاب تاثیرش را نشان بدهد و از یک طرف بزرگتر شدن خود نمایشگر، امتیاز دیگری در این بخش برای گوشی جدید سامسونگ است. 

تفاوت گلکسی S۲۴ FE با S۲۳ FE

مشخصات

گلکسی S۲۳ FE

گلکسی S۲۴ FE

نمایشگر

Dynamic AMOLED ۲X

Dynamic AMOLED ۲X

تراشه اصلی

اگزینوس ۲۲۰۰

اگزینوس ۲۴۰۰e

حسگر اصلی

۵۰ مگاپیکسل

۵۰ مگاپیکسل

ظرفیت باتری

چهار هزار و ۵۰۰ میلی‌آمپرساعت

چهار هزار و ۷۰۰ میلی‌آمپرساعت

 

 

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین