کدخبر : 14751 تاریخ انتشار :
A

پنج گوشی اقتصادی سامسونگ با بهترین دوربین

پنج گوشی اقتصادی سامسونگ با بهترین دوربین

گوشی اقتصادی سامسونگ که برای عکاسی مناسب باشد را با قیمتی در حدود شش تا 10 میلیون تومان می‌توان خریداری کرد

این محصولات، همگی با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی طراحی شده‌اند و امکان عکاسی مناسب را فراهم می‌کنند. همچنین، اغلب این دستگاه‌ها قابلیت شارژ سریع نیز دارند و صفحه نمایش نسبتا باکیفیتی را ارائه می‌دهند.

گوشی اقتصادی سامسونگ مدل A۰۵s

این مدل از گوشی اقتصادی سامسونگ با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی، در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول، سه دوربین 50 و 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو دارد. ظرفیت باتری این مدل 5000 میلی آمپر ساعت است و در آن قابلیت شارژ سریع 25 واتی فراهم می‌شود. همچنین، این دستگاه صفحه نمایش 6.7 اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

گوشی اقتصادی سامسونگ مدل A۰۶

این گوشی امکان استفاده از دو دوربین پشتی 50 و 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را فراهم می‌کند و با قیمت حدودی 8 میلیون تومان به فروش می‌رسد. ظرفیت حافظه داخلی و رم این گوشی اقتصادی سامسونگ به ترتیب 128 و 4 گیگابایت است. این مدل، با صفحه نمایش 6.7 اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و باتری 5000 میلی آمپر ساعته دارد. همچنین، این گوشی قابلیت شارژ سریع 25 واتی را فراهم می‌کند.

گوشی اقتصادی سامسونگ مدل A۱۵ ویتنام

گوشی جذاب دیگری که با قیمت حدودی 8 میلیون تومان می‌توان خریداری کرد، مدل آ15 است. این محصول، ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و صفحه نمایش 6.5 اینچی دارد. همچنین، سه دوربین 50 و 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش سلفی این مدل قابل استفاده هستند. این گوشی اقتصادی سامسونگ ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته دارد و امکان شارژ سریع 25 واتی را ارائه می‌دهد.

گوشی اقتصادی سامسونگ مدل A۱۴

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی است و با قیمت حدودی 8.5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. دوربین‌های این دستگاه به ترتیب 50 و 5 و 2 مگاپیکسلی هستند و در بخش سلفی آن دوربین 13 مگاپیکسلی به کار می‌رود. این محصول سامسونگ ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته دارد و قابلیت شارژ سریع 15 واتی را عرضه می‌کند. همچنین، ظرفیت حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت و حافظه رم نیز 4 گیگابایت است.

گوشی اقتصادی سامسونگ مدل A۲۵ ویتنام

این گوشی نسبت به مدل‌های دیگر قیمت بیشتری دارد و خریداران برای تهیه آن باید حدود 10 میلیون تومان پرداخت کنند. با این حال امکانات این گوشی اقتصادی سامسونگ نیز بیشتر است و حافظه رم 6 گیگابایتی را همراه با حافظه داخلی 128 گیگابایتی ارائه می‌دهد. سه دوربین 50 و 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت این محصول قرار دارد و کیفیت دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسل است. این محصول، با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته و قابلیت شارژ سریع 25 واتی عرضه می‌شود و صفحه نمایشی 6.5 اینچی دارد.

منبع کاما پرس
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین