کدخبر : 15261 تاریخ انتشار :
A

اولین ملاقات با گلکسی S25؛ عملیات سامسونگ برای خواباندن کل آیفون 16

اولین ملاقات با گلکسی S25؛ عملیات سامسونگ برای خواباندن کل آیفون 16

گلکسی اس 25 در سال آینده وارد بازار خواهد شد و یکی از متفاوت‌ترین سری‌های گوشی سامسونگ به لحاظ ساختار نمایشگر، پردازنده و قابلیت‌های عمومی خواهد بود

شرکت سامسونگ قرار است در اوایل سال ۲۰۲۵ (احتمالاً بهمن ماه) از گوشی‌های سری گلکسی S۲۵ رونمایی کند و طبیعی است که سفارش تولید قطعات این سری از همین حالا نیز در شرکت‌های مختلف ثبت شده باشد. در همین زمینه به تارگی عکسی از مجموعه نمایشگر این سری گوشی توسط یکی از افشاکنندگان اطلاعات فعال در شبکه X منتشر شده که نمایی از جلو گوشی‌ها را به نمایش می‌گذارد.

گلکسی اس ۲۵ در سال آینده وارد بازار خواهد شد ولی به نظر با یکی از متفاوت‌ترین سری‌های گوشی سامسونگ به لحاظ ساختار نمایشگر، پردازنده و قابلیت‌های عمومی روبرو خواهیم بود. فارغ از این موارد و طبق رسم هر ساله، قبل از معرفی این سری، کم و بیش اطلاعات در مورد انواع قابلیت‌ها و مشخصاتشان از چند ماه از عرضه رسمی منتشر می‌شود. یکی از این سری اطلاعات به صورت تصویری است که ظاهراً از یکی از شرکت‌های تولیدکننده نمایشگر سری گلکسی اس ۲۵ لو رفته است.

طبق تصویر منتشر شده که در پایین مشاهده می‌کنید، گوشی‌های گلکسی S۲۵، S۲۵+ و S۲۵ Ultra دارای حاشیه‌های باریک‌تری از نسخه‌های قبلی خود خواهند بود. نکته دیگری که در این عکس مشخص است به ما می‌گوید که گوشه‌های مدل Ultra کمی گردتر از مدل نسخه‌های دو سال گذشته بوده و دارای انحنای بیشتری خواهد بود.

s25displays-1.jpg

عکس زنده از نمایشگر سامسونگ گلکسی S۲۵ نشان‌دهنده حاشیه‌های باریک است

بنابر گزارش GSMArena، عکس فوق توسط حساب کاربری IceUniverse منتشر شده که پیش‌تر نیز گزارش داده بود که مدل S۲۵ Ultra با نمایشگری به قطر ۶.۹ اینچ طراحی شده (برابر با iPhone ۱۶ Pro Max) و همچنین حاشیه‌های آن ۰.۲ میلی‌متر باریک‌تر از حاشیه‌های گلکسی S۲۴ Ultra خواهد بود.

انتظار می‌رفت که سامسونگ در سری گلکسی S۲۵ مشابه نسل‌های قبلی عمل کند و تراشه‌های Exynos را برای نسخه‌های معمولی و Plus ارائه دهد، در حالی که نسخه Ultra تنها با تراشه Snapdragon ۸ Gen ۴ عرضه کند. با این حال، دو گزارش جداگانه حاکی از آن است که ممکن است سامسونگ به‌موقع نتواند تراشه Exynos ۲۵۰۰ را آماده کند و مجبور شود از تراشه Qualcomm در تمامی مدل‌ها استفاده کند.

نکته جالب دیگری که از چندی پیش در رسانه‌ها مطرح شده احتمال این است که سامسونگ قصد استفاده از تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ پرچمدار را در سری اس ۲۵ دارد. برخلاف سالیان گذشته، شایعه مذکور امسال از همیشه به حقیقت نزدیک‌تر است و عملکرد عالی مدیاتک در زمینه ساخت تراشه‌های پرچمدار می‌تواند شانسی برای این شرکت تولید کند که حداقل در برخی از بازارها شاهد عرضه سری پرمدعای گلکسی اس ۲۵ با این تراشه باشیم.

منبع شهر سخت افزار
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین