کدخبر : 15300 تاریخ انتشار :
A

مقایسه A55 با A54؛ نبرد غول‌ها برای تعیین بهترین میان‌رده سامسونگ‌

مقایسه A55 با A54؛ نبرد غول‌ها برای تعیین بهترین میان‌رده سامسونگ‌

گلکسی A55 با A54 گوشی‌های میان‌رده‌ سامسونگ در بازار هستند که از نظر کیفیت و کارایی برای فعالیت‌های روزانه و عادی گزینه مناسبی برای خریداران‌اند

برند سامسونگ مدل‌های مختلفی از گوشی‌های گلکسی را طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده است. به نظر شما کدام‌یک از گوشی‌های گلکسی می‌تواند انتخاب بهتری باشد؟ با کمی تحقیق و بررسی متوجه می‌شوید که ۲ مدل A۵۵ و A۵۴ از جمله بهترین انتخاب‌ها در این سری هستند که البته تفاوت‌هایی نیز با هم دارند.

برای انتخاب بهترین گزینه باید این ۲ گوشی هوشمند میان‌رده را با هم مقایسه کنید. در نظر داشته باشید که گوشی آ۵۵ در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۴ به بازار موبایل عرضه شد؛ درحالی‌که گلکسی آ۵۴ به‌طور تقریبی از یک سال پیش از آن در بازار حضور داشت. البته زمان عرضه آن‌ها چندان نمی‌تواند روی انتخاب شما تاثیرگذار باشد؛ اما با بررسی مشخصات کامل، نقاط قوت و ضعف هریک از این دستگاه‌ها می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی A۵۴

 

مقایسه گلکسی A55 با galaxy A54 سامسونگ


یکی از بهترین و محبوب‌ترین گوشی‌های سری آ برند سامسونگ، گوشی مدل ۵۴ است که از گوشی‌های میان‌رده محسوب می‌شود. با بررسی قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز متوجه می‌شوید که این تلفن همراه نسبت به سایر گوشی‌های هم‌رده خود دارای قیمت مناسب‌تری است.
از زمان عرضه این گوشی تا به امروز، ما شاهد فروش روزافزون این مدل از گوشی‌های گلکسی بوده‌ایم و هستیم. علاوه بر قیمت مناسب a54، کیفیت بالای سخت‌افزار و نرم‌افزار آن نیز از دیگر دلایلی هستند که این محصول مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب می‌کند.
این گوشی از نظر طراحی و کیفیت ساخت، هم‌رده گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ است که همین ویژگی شما را برای خرید آن مصمم خواهد کرد. صفحه نمایش باکیفیت گوشی سامسونگ آ ۵۴ نیز از دیگر مشخصات فنی خاص آن به‌حساب می‌آید که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. برخی از ویژگی‌های گوشی a۵۴ را در ادامه ذکر می‌کنیم:

 

• پردازشگر ۸ هسته‌‌ای
• مجهز به 2 سیم‌کارت
• دوربین باکیفیت ۳گانه با ۵۰/۱۲ و ۵ مگاپیکسل
• پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 13
• جلو بدنه از شیشه
• فریم پلاستیکی
• حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
• حافظه رم 8 گیگابایت
• صفحه نمایش سوپر آمولد
• سایر صفحه نمایش 6.4 اینچ
• رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰

معرفی گوشی گلکسی سامسونگ A۵۵

 

مقایسه گلکسی A55 با galaxy A54 سامسونگ

 



بعد از گوشی آ54، یکی دیگر از محصولات سری آ برند سامسونگ که توانست سروصدای زیادی راه بیندازد، گوشی سامسونگ گلکسی A55 است که در میان گوشی‌های میان‌رده برند سامسونگ، بیشترین و بهترین کیفیت را دارد.
فریم فلزی این مدل گوشی باعث محبوبیت بیشتر آن‌ها شده است. البته بسیاری از خریداران گوشی A۵۵ را به دلیل دوربین باکیفیتی که دارد، انتخاب می‌کنند.

دوربین‌های اصلی این مدل از گوشی‌ها، اولترا واید هستند و شاید نسبت به نسخه‌های قبلی این سری از گلکسی‌ها، پیشرفت و ارتقاء چندانی نداشته باشند. با این وجود شما با انتخاب گوشی آ ۵۵ می‌توانید از عکاسی در موقعیت‌های مکانی مختلف نهایت لذت را ببرید؛ زیرا قدرت تصویربرداری این برند قابل قبول است و امکان فیلم‌برداری با آن با کیفیت ۴کا نیز امکان‌پذیر خواهد بود.
ابعاد صفحه نمایش این گوشی A55 6.6 اینچ است و نمایشگر آن روشنایی و دقت بالایی دارد. برخی دیگر از ویژگی‌ها و مشخصات این مدل از گوشی‌ها را در ادامه نام می‌بریم:

• حاشیه‌های قطور در اطراف
• وزن ۲۱۳ گرم
• خوش‌دست
• مقاوم در برابر آب
• پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 14
• امکان به‌روزرسانی سیستم عامل به مدت ۵ سال
• شارژدهی خوب

بررسی و مقایسه ۲ گوشی گلکسی A۵۵ و A۵۴

 

مقایسه گلکسی A55 با galaxy A54 سامسونگ

 

با اینکه گوشی‌های گلکسی آ 54 و 55 از بسیاری جهات شبیه به یکدیگر هستند، اما به هر حال تفاوت‌هایی نیز در آن‌ها دیده می‌شود. با توجه به اینکه گوشی‌های سری آ از محصولات میان‌رده برند سامسونگ هستند، اصلی‌ترین ویژگی آن‌ها قیمت مقرون‌به‌صرفه است.
اگر به دنبال گوشی میان‌رده‌ای هستید که از نظر کیفیت و کارایی برای فعالیت‌های روزانه و عادی شما مناسب باشد، می‌توانید گوشی‌های A۵۵ و A۵۴ را انتخاب و خریداری کنید. شما برای استفاده از گوشی چه اهدافی دارید؟ یا به عبارت دیگر توقع شما از گوشی هوشمند چیست؟
با در نظر گرفتن نیاز، هدف و توقعات خود می‌توانید یکی از 2 مدل گوشی‌هایی را که نام بردیم، برای خرید در نظر بگیرید. البته باید موبایل هوشمندی را انتخاب کنید که از نظر قیمت نیز با بودجه شما هم‌خوانی داشته باشد. در جدول زیر گوشی‌های A55 و A54 را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم

مشخصات گوشی گلکسی A۵۵   گوشی گلکسی A۵۴
strong>سایز ۶.۶ اینچ ۶.۴ اینچ
رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰
تکنولوژی صفحه نمایش سوپر آمولد سوپر آمولد
نسبت بدنه به صفحه نمایش   ۸۴.۳۰درصد ۸۱.۴۷درصد
رم ۸ گیگابایت ۶ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت ۱۲۸ گیگابایت
سیستم عامل اندروید ۱۴ اندروید ۱۳
ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر
توانایی شارژدهی فست‌شارژ فست‌شارژ
دوربین پشت ۳گانه ۳گانه
دوربین دوم ۱۲ مگاپیکسل ۱۲ مگاپیکسل
دوربین سوم ۵ مگاپیکسل ۵ مگاپیکسل
فلش ال ای دی ال ای دی

 

خرید آنلاین گوشی A۵۴ و A۵۵

اکنون که با این 2 گوشی میان‌رده برند سامسونگ آشنا شدید، برای خرید کدام‌یک از آن‌ها مُصر هستید؟ به نظر شما کدام‌یک از این 2 مدل گوشی‌ها ارزش خرید بالاتری دارند؟ بعد از انتخاب بهترین گوشی متناسب با نیاز و بودجه خود می‌توانید به‌صورت آنلاین برای تکمیل روند خرید دست به کار شوید. در روز انتشار این مطلب قیمت گوشی گلکسی A55 سامسونگ هم حدود 20 میلیون و 500 هزار تومان است که با این اختلاف کم یک میلیونی انتخاب بین این دو گوشی را سخت‌تر می‌کند.

 

منبع فرارو
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین