کدخبر : 15985 تاریخ انتشار :
A

آیفون 17 پرومکس با تغییر بزرگ به بازار می‌آید

 آیفون 17 پرومکس با تغییر بزرگ به بازار می‌آید

آیفون ۱۷ پرو مکس احتمالاً با ۱۲ گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ رونمایی از آیفون ۱۶ به پایان رسیده و اکنون می‌توانیم به فکر آیفون۱۷ باشیم. طبق شایعه جدیدی که مطرح شده مدل گران قیمت پرومکس تنها دستگاهی در این سری خواهد بود که به ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود.

این اطلاعات از منابع معتبر yeux۱۱۲۲ و Jukanlosreve منتشر شده و گفته می‌شود که به احتمال زیاد آیفون ۱۷ پرومکس دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم است و آیفون ۱۷ پرو با ۸ گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد.

بر اساس این شایعه، سامسونگ با مشکلاتی در خط تولید ماژول های حافظه مواجه شده و این به معنی کمبود اجزا برای تأمین نیازهای میلیونی اپل برای آیفون ۱۷ پرو و همچنین آیفون ۱۷ پرومکس است.

ناگفته نماند این شایعه قبلا هم توسط تحلیلگر معروف مینگ چی کو گفته شده بود که ۱۲ گیگابایت حافظه رم یک ویژگی منحصر به فرد برای آیفون ۱۷ پرو مکس خواهد بود، هرچند که او جزییات بیشتری در مورد دلایل صحبت خود ارائه نکرد.

حافظه رم و هوش مصنوعی 

اخیراً خبرهایی منتشر شده بود که حافظه رم در خط تولید آیفون ۱۷ پرو افزایش می‌یابد و به ۱۲ گیگابایت خواهد رسید. اما yeux1122 ادعا می‌کند که تنها آیفون ۱۷ پرو مکس دارای ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود.

هنوز از رونمایی سری آیفون ۱۷ فاصله زیادی داریم، البته اگر اپل به برنامه روال عادی خود پایبند بماند، باید منتظر رونمایی آن در ماه سپتامبر ۲۰۲۵ باشیم. اما همیشه این احتمال وجود دارد که برنامه‌ها تغییر کنند.

حافظه رم برای عملکرد هوش مصنوعی اپل بسیار مهم است. بنابراین ممکن است آیفون ۱۷ پرو مکس در انجام کارهایی که مرتبط با هوش مصنوعی است؛ نسبت به دیگر مدل ها برتری محسوسی داشته باشد.

حافظه ۸ گیگابایت در تمام مدل های آیفون ۱۶ یک ارتقاء جدید و مهم محسوب می شود، چرا که در سری قبل یعنی آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس هر دو دارای ۶ گیگابایت حافظه رم بودند، در حالی که مدل های پرو دارای ۸ گیگابایت حافظه رم بودند و از قابلیت هوش مصنوعی اپل پشتیبانی می‌کردند.

منبع جی‌اس‌ام
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین