کدخبر : 16016 تاریخ انتشار :
A

پوکو C75؛ همه‌چیز درباره میانرده اقتصادی جدید شیائومی

پوکو C75؛ همه‌چیز درباره میانرده اقتصادی جدید شیائومی

مدل C75 در نسخه‌ی کانفیگ پایه ۱۰۹ دلار و در کانفیگ رم ۸ گیگابایتی ۱۲۹ دلار است

پس‌از فاش‌شدن اطلاعات گوشی میان‌رده‌ی اقتصادی پوکو، این برند پوستر رسمی پوکو C۷۵ را که شامل مشخصات و قیمت این گوشی می‌شود در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر کرد. باتوجه به پست پوکو در ایکس، C۷۵ از ۲۵ اکتبر (۴ آبان) به‌طور رسمی روانه‌ی بازار خواهد شد.

طبق پوستر منتشرشده توسط پوکو، گوشی C۷۵ به نمایشگر ۶٫۸۸ اینچی مجهز است. باتری ۵٬۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی میان‌رده‌ی جدید پوکو را برعهده دارد.

تصاویر رسمی منتشرشده از پوکو C۷۵، طراحی گرد ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهند. پوکو تنها به دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی اشاره کرده‌ است که از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد.

پوکو گوشی C۷۵ را با رم ۶ و ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در سه‌رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز عرضه خواهد کرد. قیمت گوشی پوکو مدل C۷۵ در نسخه‌ی کانفیگ پایه ۱۰۹ دلار و در کانفیگ رم ۸ گیگابایتی ۱۲۹ دلار است.

باتوجه‌به اطلاعات فاش‌شده از گوشی پوکو C۷۵، انتظار می‌رود نمایشگر این گوشی از وضوح +HD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره ببرد. احتمالاً پوکو از پردازنده‌ی مدیاتک هلیو G۸۵ در این گوشی میان‌رده‌ی اقتصادی استفاده کند.

منبع زومیت
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین