کدخبر : 4779 تاریخ انتشار :
A

قیمت گوشی آیفون امروز 10 اردیبهشت 1403

قیمت گوشی آیفون امروز 10 اردیبهشت 1403

خرید آیفون 13 پرو مکس می‌تواند بیش از 100 میلیون هزینه داشته باشد

قیمت ۳۶۰- پرفروش ترین گوشی آیفون مدل iPhone ۱۳ Pro Max ZA/A  می باشد که دارای ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت می باشد و دو رنگ طلایی و آبی طراحی شده است. قیمت این گوشی امروز ۱۰۲ میلیون تومان به فروش می رسید. از نکات حائز اهیمت این گوشی می توان به سنسور لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسل واید اشاره کرد که مورد علاقه طرفداران آیفون می باشد. مدل بعدی که مورد بررسی قرار می  دهیم آیفون iPhone ۱۳ CH/A  است که در بازارهای امروز به قیمت ۵۲ میلیون تومان خرید و فروش می شود و دارای دو رنگ سفید و مشکی می باشد. 

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ ارزان ترین مدل گوشی آیفون ۱۱ می باشد که امروز ۳۱ میلیون تومان خرید و فروش می شود. این گوشی تک سیم کارت می باشد و دارای ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم است. مدل بعدی که از  این برند مورد بررسی قرار می دهیم گوشی موبایل اپل مدل آیفون ۱۱ ZP/A است که تک سیم کارت است و ظرفیت آن ۶۴ گیگا بایت رم می باشد. قیمت این گوشی امروز ۲۷ میلیون تومان معامله می شود.

گران ترین گوشی آیفون اپل مدل iPhone ۱۳ Pro Max CH/A دو سیم کارت ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت رم می باشد این گوشی در بازارهای موبایل به قیمت ۱۳۰ میلیون تومان معالمه می شود و دارای دو رنگ سبز و خاکستری می باشد. گوشی دومی که به بررسی آن می پردازیم گوشی اپل iPhone ۱۳ Pro CH/A دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت رم است. این گوشی به قیمت ۱۰۷ میلیون تومان به فروش می رسد.

پرفروش‌ترین گوشی‌های آیفون

مدل قیمت
iPhone ۱۳ Pro Max ZA/A ۱۰۲ میلیون
Phone ۱۳ CH/A ۵۲ میلیون
iPhone ۱۳ Pro Max CH/A ۱۰۷ میلیون
iPhone ۱۳ Pro ZA/A  ۸۸ میلیون
خواندنی‌ها
ارسال نظر

  • رضا

    آیفون 11

پربیننده ترین