کدخبر : 6270 تاریخ انتشار :
A

خرید آخرین مدل گوشی هواوی با 7 میلیون تومان!

خرید آخرین مدل گوشی هواوی با 7 میلیون تومان!

قیمت این گوشی 165 دلار اعلام شده است؛ معادل هفت میلیون تومان!

در دسامبر ۲۰۲۳، هواوی از گوشی Enjoy ۷۰ با تراشه Kirin ۷۱۰A در چین رونمایی کرد. تقریباً یک ماه بعد نیز Enjoy ۷۰ Pro مجهز به اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد. در ماه فوریه نیز گوشی Enjoy ۷۰z با Kirin ۷۱۰A از راه رسید. حالا امروز هواوی بی‌سروصدا از چهارمین گوشی سری ۷۰ Enjoy در چین به نام Enjoy ۷۰s رونمایی کرده است. این دستگاه جزو گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد که در ادامه به مشخصات آن می‌پردازیم.

 Enjoy ۷۰s دارای یک پنل ۶.۷۵ اینچی IPS LCD با بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی است. طراحی پنل پشتی آن تا حدی شبیه به سری گوشی‌های پرچمدار هواوی، یعنی Pura ۷۰ است.

صفحه نمایش Enjoy ۷۰s وضوح +HD و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این دستگاه یک اسکنر اثر انگشت درکنار بدنه و یک دکمه فیزیکی اختصاصی Enjoy X برای دسترسی به برنامه‌های پرکاربرد دارد. کاربر همچنین می‌تواند این دکمه را برای سایر عملکردها و با توجه به ترجیحات خود سفارشی‌سازی کند.

در قسمت جلویی دستگاه یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. در پنل پشتی نیز یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. Enjoy ۷۰s با سیستم‌عامل Harmony OS ۴ عرضه می‌شود.

رونمایی هواوی از یک گوشی اقتصادی در رنگ‌بندی‌های جذاب/ عکس

 

دیگر مشخصات فنی گوشی Enjoy ۷۰s هواوی

از نظر سخت‌افزاری، Enjoy ۷۰s به تراشه Kirin ۷۱۰A مجهز است. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین به‌نظر نمی‌رسد که دارای اسلات کارت microSD باشد.

Enjoy ۷۰s با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی همراه است. این دستگاه از ویژگی‌های دیگری مانند ۴G VoLTE دوگانه، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۰، GPS و پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

گوشی Enjoy ۷۰s در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت وارد بازار شده است. قیمت این نسخه‌ها به ترتیب ۱۱۹۹ یوان (حدود ۱۶۵ دلار) و ۱۳۹۹ یوان (حدود ۱۹۰ دلار) است. این گوشی در سه رنگ مشکی براق، سفید و آبی یخی عرضه می‌شود.

منبع دیجیاتو
ارسال نظر

پربیننده ترین