کدخبر : 8915 تاریخ انتشار :
A

قیمت ارز اربعین 1403؛ سود 2.5 میلیونی برای زائران عتبات

قیمت ارز اربعین 1403؛ سود 2.5 میلیونی برای زائران عتبات

خرید ارز اربعین 1403 نهایتا هفت میلیون هزینه دارد اما در بازار ارزش 200 هزار دیناری که با نرخ دولتی به زائران عتبات تعلق می‌گیرد به حدود 9 میلیون و 500 می‌رسد

قیمت ۳۶۰- قیمت ارز اربعین ۱۴۰۳ به نرخ فروش اسکناس ETS یا همان معاملات الکترونیکی ارز که زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کند، محاسبه می‌شود.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ ارز اربعین ۱۴۰۳ قرار است معادل ۲۰۰ هزار دینار عراق باشد. قیمت دینار عراق به نرخ فروش اسکناس ETS، در روزهای اخیر سه هزار و ۵۲۶ تومان به ازای هر ۱۰۰ دینار به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید:  تنها این افراد می‌توانند ارز اربعین دریافت کنند


قیمت ارز اربعین ۱۴۰۳ با احتساب ۲۰۰ هزار دیناری که به هر زائر تعلق می‌گیرد، با این اوصاف به هفت میلیون و ۵۲ هزار تومان می‌رسد. خرید دینار عراق از بازار آزاد در این حجم، حدود ۹ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان آب می‌خورد. چون هر ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد حدود چهار هزار و ۷۹۰ تومان خریدوفروش می‌شود.

ارز اربعین 1403 وسط مطلب

ارز اربعین ۱۴۰۳ صرفه ۲.۵ میلیونی برای زائران عتبات خواهد داشت

قیمت ارز اربعین 1403 به این ترتیب می‌تواند صرفه تقریبا دو میلیون و 500 هزار تومانی برای زائران عتبات عالیات داشته باشد که معادل 25 درصد زیر بازار است.

ارز اربعین 1403 به تمامی زائران بالای پنج سال تعلق می‌گیرد. فروش ارز اربعین قرار است از بانک‌‌های منتخب ملی،صادرات، تجارت، سپه و پست‌بانک انجام شود. مثل سال‌های گذشته فروش ارز به زائران محدودیتی بابت فروش ارز مسافرتی در سال جاری ایجاد نمی‌کند و سهمیه 500 یورویی سالانه پابرجاست.

ارز اربعین 1403 با همه این حرف‌ها فقط به متقاضیانی تعلق می‌گیرد که در سامانه سماح ثبت‌نام کردند و مجوز خرید ارز یا به عبارتی کد پیگیری گرفتند.   

خواندنی‌ها
ارسال نظر

  • unknown

    خوبه

  • مرضيه قاسمي

    آیا با گذرنامه های آبی رنگ که فقط مخصوص اربعین هست هم میشه ارز گرفت
    آیا سفر حتما باید هوایی باشه یا زمینی هم تعلق میگیره؟؟؟

پربیننده ترین