کدخبر : 12702 تاریخ انتشار :
A

جریمه 600 هزار تومانی برای این دسته از دانشجو معلمان!

جریمه 600 هزار تومانی برای این دسته از دانشجو معلمان!

دانشجو معلمانی که بعد از ۴ سال تحصیل از ادامه اشتغال انصراف می‌دهد باید 600 هزار تومان جریمه پرداخت کنند

دبیر هیأت مرکز گزینش وزارت آموزش و پرورش، با رد ادعای برخی  راجب مخالفت با استخدام قطعی معلمان بدلیل عکس پروفایل، گفت: در این مورد مطرح شده باید کل پرونده فرد بررسی شود، این موضوع که دانشجو فقط به دلیل عکس پروفایل در گزینش رد شود، صحت ندارد.


بیشتر بخوانید: هزینه نجومی مدرسه رفتن؛ لباس فرم دو میلیون تومان!


در این موارد ابتدا به فرد تذکر می‌دهیم، اگر دانشجو معلمی بعد از ۴ سال ضوابط گزینش را نداشت، طبق قانون اجازه داریم درباره او تصمیم‌گیری کنیم اما شیوه رفتار بدین صورت است که به افراد فرصت می‌دهیم.

وی افزود: دانشجو معلمان در دوران تحصیل استخدام آزمایشی هستند و پس از چهارسال مجدد گزینش می‌شوند، در مواردی شاهد بودیم که فرد مشکوک به اعتیاد پس از انجام آزمایش، اعتیادش مثبت شد و طبق قانون نمی‌توانیم به فرد دارای اعتیاد اجازه حضور در کلاس درس را بدهیم.

وی ادامه داد: طبق قانون مدیریت خدمات کشوری می‌توانیم فرد را به مدت یک سال استخدام رسمی نکنیم اما او همچنان می‌تواند شاغل باشد و در این مدت وضعیت او را رصد می‌کنیم.

وی درباره ادعای مطرح شده مبنی بر دریافت جریمه ۶۰۰ میلیون تومانی مطرح کرد: فردی که بعد از ۴ سال تحصیل از ادامه اشتغال انصراف می‌دهد باید هزینه دوران تحصیل را پرداخت کند.

منبع اقتصادآنلاین
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین