کدخبر : 7355 تاریخ انتشار :
A

قیمت تور تبریز امروز/ با ۴ میلیون تومان به تبریز سفر کنید

قیمت تور تبریز امروز/ با ۴ میلیون تومان به تبریز سفر کنید

در این مطلب به بررسی قیمت تور ارزان تبریز برای سفر در خرداد ۱۴۰۳ می‌پردازیم

 اگر از گرمای هوا خسته شده‌اید و می‌خواهید در روزهای باقی‌مانده از خرداد ماه سفری کوتاه داشته باشید، یکی از گزینه‌های مورد نظر برای شما می‌تواند «تبریز» باشد.

آب‌وهوای تبریز در بهار تابستان معتدل و نسبت به دیگر شهرها و استان‌های کشور از آب‌وهوای خوب و خنکی برخوردار است. بنابراین، سفر به این شهر در این روزها می‌تواند یک انتخاب عالی و معقول باشد.

در ادامه به بررسی قیمت تور زمینی تبریز می‌پردازیم.

اگر یک هتل دو ستاره را برای دو شب اقامت انتخاب کنید، باید هزینه‌ای بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازید. این در حالی است که قیمت چهار شب اقامت، مبلغی حدود سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

اگر انتخاب شما یک هتل سه ستاره است، برای دو شب اقامت باید حدود سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و برای سه شب اقامت باید پنج میلیون و ۱۵۰ هزار تومان بپردازید. این قیمت برای یک هتل پنج ستاره هشت میلیون و ۹۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

اگر می‌خواهید از جزییات دقیق و هزینه اقامت در هتل‌های تبریز مطلع شوید، جدول زیر را بخوانید. (لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های ذکر شده ندارد.)

قیمت تور زمینی ارزان تبریز (خرداد ۱۴۰۳)
هتل درجه ستاره قیمت دو شب اقامت قیمت چهار شب اقامت
دریا ۳ ستاره ۲,۵۵۰,۰۰۰ ۳,۷۵۰,۰۰۰
اهراب ۳ ستاره ۲,۷۰۰,۰۰۰ ۴,۱۰۰,۰۰۰
آزادی ۴ ستاره ۲,۹۵۰,۰۰۰ ۴,۸۵۰,۰۰۰
آپارتمان استقبال ۳ ستاره ۳,۱۵۰,۰۰۰ ۵,۱۵۰,۰۰۰
گسترش ۴ ستاره ۳,۶۵۰,۰۰۰ ۵,۷۵۰,۰۰۰
رویال پالاس ۴ ستاره ۴,۵۵۰,۰۰۰ ۷,۷۰۰,۰۰۰
پارس ائل گلی ۵ ستاره ۵,۱۵۰,۰۰۰ ۸,۹۵۰,۰۰۰
 
ارسال نظر

پربیننده ترین