کدخبر : 9330 تاریخ انتشار :
A

اجاره سوئیت برای ایام محرم؛ شبی یک میلیون و 800

اجاره سوئیت برای ایام محرم؛ شبی یک میلیون و 800

مسافران زیادی در ایام محرم وارد شهر زنجان خواهند شد؛ پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب و اقتصادی برای سکونت یکی از دغدغه‌های مسافران است

با شروع محرم، یکی از شهرهایی که آیین مذهبی را با شور و ارادت ویژه‌ای به جای می‌آورد، زنجان است، طوری که در ایام عاشورا و تاسوعا این شهر میزبان زائران زیادی از شهرهای مختلف است.


بیشتر بخوایند: اجاره مسکن در محله آرژانتین/ رهن ۱۰۰ متری در وزرا چند؟


به تناسب ورود مسافران به زنجان در این روزها به ویژه در یوم‌العباس، هتل‌ها، سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های این شهر پذیرای زائران بوده و خدمات خوبی را به آنها ارائه می‌دهند. علاوه بر این در هتل‌های زنجان بیش از ۲ هزار تخت نیز برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده  و برخی از هتل‌ها و مراکز اقامتی تخفیفات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند.

سوئیتی ۷۵ متری در زنجان با شبی ۷۵۰ هزار تومان

یک ‌منزل مبله 75 متری با یک اتاق‌خواب مناسب برای 4 نفر را می‌توان با شبی 750 هزار تومان اجاره کرد. این ساختمان، پارکینگ، سیستم سرمایش، مبلمان، حمام و توالت و وسایل آشپزخانه دارد.

اگر می‌خواهید در اطراف زنجان اقامت کنید، یک سوئیت 85 متری بدون اتاق‌خواب در روستای زرنان با فاصله 15 کیلومتری تا زنجان را شبی یک میلیون و 900 هزار تومان اجاره می‌دهند. البته این سوییت در یک ساختمان سه واحدی واقع‌ شده که در طبقه همکف آن استخر قرار دارد. در مورد امکانات این واحد می‌توان به پارکینگ، سیستم سرمایشی و گرمایشی، نگهبان شبانه‌روزی، اقلام بهداشتی و وسایل آشپزخانه اشاره کرد. گفتنی است این خانه ظرفیت 4 نفر را دارد.

اقامتگاه دیگری با زمین 170 متری و بنای 90 متری دارای یک اتاق‌خواب ظرفیت پذیرش 5 مهمان را دارد و شبی یک میلیون و 800 هزار تومان قابل اجاره کردن است. این خانه مبله و یک‌خوابه است و با 5 پله قابل‌دسترسی است. این خانه دارای امکاناتی همچون پارکینگ، تلویزیون، اقلام بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش و وسایل آشپزی است.

سوئیت مبله در شهرکی در شمال شهر زنجان 35 متر بدون اتاق‌خواب شبی 606 هزار تومان اجاره داده می‌شود. این سوئیت ظرفیت 4 نفر را دارد اما بدون پارکینگ و وسایل آشپزی است؛ هرچندکه سیستم سرمایش و گرمایش و تلویزیون هم دارد.

اجاره اقامتگاه بومگردی

اقامتگاه بومگردی در زنجان هم مانند همه شهرها، سوئیت‌هایی برای اجاره دارد. یک اتاق خصوصی بومگردی به متراژ 15 متر مناسب برای 3 مهمان در طبقه دوم یک ساختمان واقع‌شده است. این اتاق با 20 پله قابل‌دسترسی است.

البته در این اقامتگاه حمام و سرویس بهداشتی و رستوران به‌طور مشترک برای مهمانان قابل‌ استفاده است. در رستوران این اقامتگاه غذاهای محلی مثل خورش آلو هویج زنجان، کوفته شوربا، گوشت پلو، آبگوشت کباب تابه‌ای و خورش بادمجان و… سرو می‌شود. پارکینگ و سیستم گرمایش و سرمایش هم در اقامتگاه از دیگر ویژگی‌های این اقامتگاه به شمار می‌رود. برای اجاره این سوئیت باید شبی یک میلیون و 350 هزار تومان پرداخت کنید.

سوئیتی ۹۰ متری در زنجان

اقامتگاه دیگری با زمین 170 متری و بنای 90 متری دارای یک اتاق‌خواب، ظرفیت پذیرش 5 مهمان را دارد و شبی 1 میلیون و 800 هزار تومان قابل اجاره کردن است. این خانه مبله و یک‌خوابه است. در مورد امکانات این واحد هم به پارکینگ، تلویزیون، اقلام بهداشتی و سیستم سرمایشی و گرمایشی و وسایل آشپزی اشاره شده است.

همچنین سوئیت مبله در شهرکی در شمال شهر زنجان 35 متر بدون اتاق‌خواب، شبی 606 هزار تومان اجاره داده می‌شود. این سوئیت که ظرفیت 4 نفر را دارد، بدون پارکینگ و وسایل آشپزی است. سیستم سرمایش و گرمایش و تلویزیون در مورد این واحد ذکر شده است.

منبع کاماپرس
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر

پربیننده ترین