کدخبر : 14738 تاریخ انتشار :
A

جدیدترین تصویر از بازار خودروهای داخلی

جدیدترین تصویر از بازار خودروهای داخلی

کف قیمت خودرو در بازار آزاد حدود 400 میلیون تومان است اما خرید 207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای می‌تواند بیش از یک میلیارد هزینه داشته باشد

قیمت ۳۶۰- در بازار خودرو داخلی امروز قیمت کارخانه ۲۰۷ پانورامای اتوماتیک که گران ترین خودروی ساخت داخل محسوب می‌شود  ۹۸۵ میلیون تومان و قیمت بازاری آن ۱ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان بود. این درحالی است که در فروردین امسال قیمت آن تا  ۱میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان هم در بازار خرید و فروش شد. دیگر عضو خانواده ۲۰۷ مدل دنده ای آن است که در کارخانه۴۷۱  میلیون تومان و در بازار۷۴۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ خودرو جدید سایپا، اطلس G نیز ۴۱۲ میلیون تومان و ۵۲۰ میلیون تومان برای کارخانه و بازار قیمت گذاری شده است. ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما که دیگر در کارخانه تولید نمی شود نیز در بازار ۶۴۵ میلیون تومان قیمت می خورد. از دیگر خودروهایی که دیگر روی خط تولید نیست پژو پارسXU۷P است که در بازار به قیمت ۶۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال با قیمت کارخانه و بازار  ۷۰۱ میلیون تومان و ۹۹۰ میلیون تومان و تارا اتوماتیک LXV۴ با قیمت  ۶۹۰ میلیون تومان برای کارخانه و ۹۶۰ میلیون  برای بازار از خودروهای گران بازار محسوب می شوند. دنا پلاس اتوماتیک آپشنال در فروردین امسال حتی قیمت  ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را نیز تجربه کرده بود. تارا اتوماتیک LXV۴  نیز در ابتدای سال جاری اوج قیمتی ۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان را به خود دیده بود.

در ارتباط با خانواده شاهین، شاهین G دنده‌‌ای ۴۴۰ میلیون تومان و  ۷۳۰ میلیون تومان در کارخانه و بازار مبادله می شود همچنین شاهین G اتومات CVT در کارخانه و بازار به ترتیب برچسب قیمت ۶۴۹ میلیون تومانی و ۸۰۵ میلیون تومانی می خورد.

قیمت رانا پلاس ارتقا یافته  در کارخانه و بازار هم روی ارقام حدود ۴۶۲ میلیون تومان و ۶۲۵ میلیون تومان قرار دارد.

در بازار خودروهای اقتصادی، کوییک GSR  دنده ای با قیمت کارخانه و بازاری ۳۹۱ میلیون تومان و ۴۱۰ میلیون تومان قابل خرید و فروش است. ساینا S دنده ای نیز با قیمت کارخانه حدود ۳۴۶ میلیون تومان و قیمت بازاری ۴۲۰ میلیون تومان از جمله  ارزان ترین خودروهای ساخت داخل به شمار می آید.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین