کدخبر : 13296 تاریخ انتشار :
A

قیمت داگز افزایش پیدا کرد؛ توزیع ۴٠ میلیارد توکن در بازار ارز دیجیتال

قیمت داگز افزایش پیدا کرد؛ توزیع ۴٠ میلیارد توکن در بازار ارز دیجیتال

قیمت توکن داگز امروز 9 درصد افزایش یافته و با ۲۱٪ رشد حجم معاملات آن همزمان شده است

پس از موفقیت ایردراپ داگز (DOGS)، قیمت این توکن امروز بیش از ۹٪ افزایش یافته، اما فشار فروش همچنان بالاست و نگران‌کننده به نظر می‌رسد. تعداد توکن‌های عرضه‌شده توسط داگز قابل‌توجه بوده و توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

با این حال، با توجه به استقبال گسترده از این ایردراپ، قیمت DOGS افزایش داشته است. این تحولات نشان‌دهنده تغییرات قابل‌توجهی در بازار ارزهای دیجیتال و همچنین تقاضای بالای کاربران برای سرمایه‌گذاری در این نوع از دارایی‌های دیجیتال است.

داگز ۴۰ میلیارد توکن را بین ۲.۵ میلیون کاربر خود توزیع کرد

توکن DOGS، یکی از توکن‌های محبوب مبتنی بر بلاکچین TON، اخیراً در چندین صرافی ارز دیجیتال مختلف عرضه شده و با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شده است. تیم توسعه‌دهنده داگز، بعد از عرضه اولیه ۲.۷۵ میلیارد توکن، ۴۰ میلیارد توکن دیگر را نیز بین کاربران خود عرضه کرد.

تیم داگز در روزهای اخیر دو گزینه برداشت را برای افرادی که توکن‌های خود را در شبکه On-Chain دریافت نکرده بودند اختصاص داده است. در روز دوشنبه، ۲.۵ میلیون کاربر داگز در عرض دو روز، ۴۰ میلیارد توکن DOGS دریافت کردند. تیم توسعه‌دهنده داگز، این خبر را از طریق پلتفرم تلگرام اعلام کرده و گفت که تمامی کاربران توکن‌های خود را دریافت خواهند کرد.

کاربرانی که نمی‌خواستند ایردراپ DOGS را از طریق صرافی‌های متمرکز دریافت کنند و برداشت به کیف پول TON را انتخاب کرده بودند با تأخیر قابل‌توجهی در دریافت توکن‌ها مواجه شدند.

۹٪ رشد قیمت توکن DOGS در ۲۴ ساعت

در ایردراپ اولیه DOGS، قیمت این توکن در ابتدا با افزایش قابل‌توجهی روبرو شد، اما سپس روند نزولی را دنبال کرد. طبق گزارش‌های کوین‌گیپ (Coingape)، قیمت DOGS با ۳٪ افزایش ابتدا به سطح ۰.۰۰۱۳۳ دلار رسید و ارزش بازار آن در تاریخ ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) به ۶۷۲ میلیون دلار افزایش یافت. با این حال، این روند طولانی نبود و به‌دلیل افزایش نقدینگی، این توکن بیش از ۲۵٪ از ارزش خود را در طول هفته از دست داد.

اما در ۲۴ ساعت گذشته و پس از دور دوم ایردراپ توکن DOGS، این توکن بیش از ۹٪ افزایش داشته و در زمان نگارش این مطلب به سطح ۰.۰۰۱۰۷۶ دلار رسیده و ارزش بازار آن نیز به سطح ۵۵۵,۵۹۱,۶۵۹ دلار رسیده است. این موضوع با افزایش فعالیت این شبکه و ۲۱٪ رشد حجم معاملات آن همزمان شده است.

نمودار روزانه توکن DOGS - منبع: CoinMarketCap

با وجود این، توکن DOGS همچنان در نمودارها با چالش‌هایی روبرو است، زیرا ۳۴٪ از بالاترین سطح قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۱۶۴۴ دلار که هشت روز پیش ثبت شده بود، فاصله گرفته است. صعود به این قیمت تاریخی پس از لیست شدن توکن DOGS به‌عنوان پنجاه و هفتمین پروژه لانچ‌پول صرافی بایننس (Binance) رخ داد و باعث ۱۲۴٪ افزایش قیمت در این توکن شد. با این حال، با حضور فروشندگان و افزایش نقدینگی، ممکن است کاربران شاهد کاهش مجدد قیمت DOGS باشند.

همچنین، در صورت حرکت قیمت این توکن به سمت اولین مقاومت در سطح ۰.۰۰۱۸۶۸۱، احتمال وقوع روند صعودی وجود دارد.

منبع میهن بلاکچین
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین