کدخبر : 13746 تاریخ انتشار :
A

پنج ارز دیجیتال که موفق به شکست بیت‌کوین شدند

پنج ارز دیجیتال که موفق به شکست بیت‌کوین شدند

بیت کوین که در رتبه یک بازار ارز دیجیتال قرار دارد در هفته گذشته 10 درصد بازدهی را ثبت کرد

قیمت ۳۶۰- قیمت هر واحد بیت کوین در حال حاضر حدود ۶۰ هزار دلار است که به پول خودمان حدود سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می‌شود.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت اخیر 3.5 درصد افزایش پیدا کرده و در هفته اخیر نیز حدودا 10 درصد بازدهی داشته است. افزایش قیمت بیت کوین در هفته اخیر باعث شده که توجه سرمایه‌گذاران و فعالان بازار ارز به بیت کوین جلب شود. این در حالی است که ارزهای دیجیتال دیگری چون بایننس کوین، ریپل، تون کوین، دوج کوین و آوالانچ در هفته گذشته بازدهی بالاتری نسبت به بیت کوین تجربه کردند. 

قیمت ارزهای دیجیتال 

قیمت ریپل هفته اخیر 11.7 درصد رشد داشته و در حال حاضر برابر با 0.58 دلار (34 هزار و 900 تومان)  است. در 24 ساعت اخیر نیز ریپل 4.3 درصد رشد قیمت داشت.

بایننس کوین که در حال حاضر 552 دلار (32 میلیون تومان) قیمت دارد، در 24 ساعت اخیر 2.2 درصد جلو رفته شده و در هفته‌ای که گذشت حدوداً 12 درصد رشد قیمت را به ثبت رسانده است.

قیمت تون‌ کوین در حال حاضر برابر با 5.8 دلار معال 340 هزار تومان است. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز با 5.1 درصد افزایش رو‌به‌رو شده و در هفته اخیر نیز 23 درصد بازدهی را ثبت کرده است.

فرارو | پنج پرده شگفت‌انگیز از بیت‌کوین ۳۰ هزار دلاری

قیمت دوج کوین در ۲۴ ساعت اخیر، 0.49 درصد کاهش پیدا کرده و به 0.10 دلار یعنی حدود شش هزار تومان رسیده، اما در هفته اخیر 11.3 درصد بازدهی داشته است.

قیمت آوالانچ که در این لحظه 24.7 دلار، معادل یک میلیون و 124 هزار تومان است در ۲۴ ساعت اخیر 2.3 درصد بیشتر شده و در یک هفته‌ای که گذشته حدوداً 14.3 درصد بازدهی داشته است.

با توجه به این داده‌ها، بیت کوین در یک هفته و 24 ساعت گذشته رشد قابل توجهی تجربه کرده است، اما برخی از ارزهای دیگر نیز بازدهی بیشتری نسبت به بیت کوین داشته‌اند که می‌توانند برای سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار بگیرند. 

بازدهی بیت کوین در برابر دیگر ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال

بازدهی هفتگی

بازدهی روزانه

بیت کوین

۱۰ درصد

۳.۵ درصد

ریپل

۱۱.۷ درصد

۴.۳ درصد

بایننس کوین

۱۲ درصد

۲.۲ درصد

تون کوین

۲۳ درصد  

۵.۱ درصد

دوج کوین

۱۱.۳ درصد

منفی ۰.۴۹ درصد

آوالانچ

۱۴.۳ درصد

۲.۳ درصد

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین