کدخبر : 1730 تاریخ انتشار :
A

بیت‌کوین، پیشنهاد سرمایه‌گذاران بزرگ!

بیت‌کوین، پیشنهاد سرمایه‌گذاران بزرگ!

بدهی آمریکا از مرز ۳۴ تریلیون دلار گذشت

قیمت ۳۶۰-رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب مشهور «پدر پولدار، پدر فقیر»، طی یک پست در پلتفرم X به دنبال‌کنندگان خود توصیه کرده که بیت کوین بخرند. به گفته وی، نیازی به ترس از وضعیت اقتصادی کنونی کشور (ایالات متحده) نیست.

با این وجود، سرمایه‌گذاران با توجه به افزایش بدهی‌ ملی ایالات متحده به بیش از ۳۴ تریلیون دلار، باید برای شرایط سخت آتی آماده باشند.سایر کارشناسان نیز نسبت به افزایش بدهی‌های ملی آمریکا هشدار داده‌اند. این بدهی به طور متوسط، هر ۳ ماه یک‌بار، ۱ تریلیون دلار افزایش می‌یابد.
 

پیامدهای این بدهی عظیم، بسیار زیاد است؛ زیرا می تواند رشد اقتصادی را که توسط دولت بایدن ایجاد شده، خدشه‌دار کند. در حال حاضر، احتمال وقوع یک رکود در بلند‌مدت، بالا است. با توجه به این احتمال، رابرت کیوساکی می‌گوید:

او همواره این سه گزینه را به عنوان ابزاری برای مقابله با تورم و کاهش ارزش ارز فیات معرفی کرده است. کیوساکی در راستای توجیه توصیه خود عنوان کرد که قیمت بیت کوین می‌تواند تا پایان سال جاری به ۳۰۰ هزار دلار برسد.او معتقد است در حالی که ارزش دلار رو به کاهش است، ساختار ضدتورمی بیت‌کوین باعث خواهد شد که ارزش آن در بلندمدت حفظ شود.

 

 

 

منبع رمز ارز نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین