کدخبر : 9198 تاریخ انتشار :
A

نات‌کوین جای بیت‌کوین را خواهد گرفت؟

نات‌کوین جای بیت‌کوین را خواهد گرفت؟

با افزایش محبوبیت بازی‌های تلگرامی نظیر همستر کامبت، نات کوین به عنوان رهبر این توکن ها جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده، همچنین در آخر هفته پیشتاز روند بهبود بازار نیز بود و از نظر تکنیکال نیز توانایی رشد بیشتر را دارد

با افزایش محبوبیت مینی‌گیم‌های مبتنی بر تلگرام در میان سرمایه‌گذاران و گیمرها، نات‌کوین (NOT) در حال تثبیت جایگاه خود به عنوان رهبر این حوزه است. این توکن به خصوص در احیای بازار ارزهای دیجیتال در آخر هفته گذشته نقش مهمی ایفا کرد.


بیشتر بخوانید: قیمت بیت‌کوین‌ به پایین‌ترین سطح چهار ماهه رسید


همان‌طور که در خبرهای قبلی هم گزارش شد، نات‌کوین در طول آخر هفته، پیشتاز روند بهبود بازار ارزهای دیجیتال بود. از نظر تکنیکال نیز، این توکن توانایی رشد بیشتر را دارد.

در همین راستا، کاپیتان فایبیک (Captain Faibik)، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، با بررسی نمودار ۴ ساعته نات‌کوین، خروج این توکن از الگوی نزولی را تایید و بر آینده صعودی آن تاکید کرده است. کاپیتان فایبیک بر این باور است که نات‌کوین در این روند صعودی، می‌تواند قیمت خود را دو برابر کند.

در زمان پیش‌بینی کاپیتان فایبیک، قیمت نات‌کوین حدود ۰.۰۱۵۱ دلار بود. در زمان نگارش این خبر، قیمت این رمزارز با بیش از ۱۵ درصد رشد روزانه به ۰.۰۱۷۱ دلار رسیده است.

به این ترتیب، NOT در ۲۴ ساعت گذشته، یکی از سه توکن برتر گیمینگ از نظر عملکرد بوده که نشان‌دهنده حضور پررنگ آن در بازار و پتانسیل بالای این ارز دیجیتال برای رشد بیشتر است.

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت نات‌کوین

در حال حاضر، نات‌کوین نشانه‌هایی از یک بهبود قوی را نشان می‌دهد که بیانگر پتانسیل آن برای شروع یک روند صعودی جدید است. اگر این شتاب ادامه داشته باشد، قیمت نات‌کوین می‌تواند به سمت هدف ۰.۰۲ دلار حرکت کند و حتی ممکن است در آینده‌ نزدیک به ۰.۱ دلار هم برسد.

از سوی دیگر، در صورت ضعیف شدن احساسات بازار، نات‌کوین ممکن است در محدوده سطح حمایتی ۰.۰۱۵ دلار تثبیت شود. اگر روند هم نزولی شود، قیمت ممکن است به حدود ۰.۰۱۴ دلار کاهش یابد.

در این میان، لازم به ذکر است که شاخص قدرت نسبی (RSI) نات‌کوین به ۶۳.۲ رسیده که بالاتر از سطح خنثی است و نشان‌دهنده‌ افزایش قدرت خریداران است. همچنین، برای اندیکاتور مکدی (MACD) نشانه‌هایی از یک تقاطع صعودی ظاهر شده است. قرار گرفتن خط مکدی (آبی) بالاتر از خط سیگنال (نارنجی) و تغییر میله‌های منفی هیستوگرام به مثبت، بیانگر پتانسیل رشد نات‌کوین است.

در همین حال، شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) همچنان در سطح ۴۶ بالا باقی مانده که نشان‌دهنده‌ یک روند قوی در بازار است. اندیکاتور نوسانگر مهیب (Awesome Oscillator) نیز گذار از میله‌های قرمز به سبز را نشان می‌دهد که حاکی از تغییر جهت بازار از نزولی به صعودی است.

 

منبع رمزارز نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین