کدخبر : 3449 تاریخ انتشار :
A

پیشنهاد کیهان برای کاهش قیمت دلار

پیشنهاد کیهان برای کاهش قیمت دلار

توصیه جدید یک رسانه خبری به مردم این است که طلا و دلار نخرید؛ قیمت‌ها کاهش می‌یابد

قیمت ۳۶۰- همیشه از گذشته تاکنون روال به این شکل بوده که افزایش رخداد‌های سیاسی و جهش قیمتی در بازار ارز، تقاضا برای خرید ارز و طلا را هم افزایش داده است. از طرف دیگر با کاهش یافتن التهابات سیاسی، قیمت ارز و طلا هم کاهشی شده و بسیاری فروشنده می‌شوند.

همین معاملات هیجانی در بازار طلا و ارز باعث شده تا تقریبا تمام کارشناسان اقتصادی این هشدار را به مردم بدهند که از هیجانات بازار ارز و طلا فاصله بگیرند تا متضرر نشوند.

پس از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، بازار آزاد غیررسمی ارز، با سوءاستفاده دلالان و برخی کانال‌های فضای مجازی با افزایش همراه شد. از سوی دیگر قیمت طلای جهانی هم در روز‌های اخیر روند صعودی داشته و این دو عامل موجب شده قیمت طلا و سکه جهش پیدا کند.

 

منبع کیهان
خواندنی‌ها
ارسال نظر

  • احمد

    این حرف ها را قبلآ گفتند ‌لطفآ منطقی باشید اوضاع اقتصادی سالم نیست .بیهوده حرف زدن در دراز مدت دلیلی نداره .ارز نمی‌تواند ارزان شود مگر دولت خود به بانکها بدهد که بفروشند آن هم به نرخی که خود صلاح می‌داند. مگر نه هیچ راهی دیگر درست نیست .دلاری بیست هزار تومن از طریق فروش به همگان از بانک‌ها به مردم به شکل نامحدود بدون ثبت و مرز خاصی تنها راه هل میباشد .همین .

  • unknown

    معلوم نیست تخصص کیهانی تو چیه از نجوم تا روبل و دلار تا جنین و دوزخ . کناره باختری رود اردن اورانیوم 235 ....

  • مهدی


    کی تا بحال سکه و ارز خریده و ضرر کرده
    اصلا کی تا بحال دلار و طلا گرون شده بعدش ارزان بشه

  • محمدرضا

    بابا پیشنهاد تا جایی که ما خبر داریم هیچ چیز با نخریدن ارزان نخواهد شد حتی دلار و طلا انگار تو باغ نیستید آقای کیهان چون....

  • unknown

    بقول آقای همتی دولت طلا را با دلار قیمت ۶۳ هزارتومان میفروشد انشاالله پایین می آید !!!!!!

پربیننده ترین