کدخبر : 13965 تاریخ انتشار :
A

صفر تا 100 دریافت وام 150 میلیونی خرید کالا

صفر تا 100 دریافت وام 150 میلیونی خرید کالا

مشتریان بانک رفاه می‌توانند در طرح «رفاه کالا و خدمات» تا سقف 150 میلیون تومان وام خرید کالا دریافت کنند

تمامی اشخاصی که حقوق خود را از طریق بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، می‌توانند در طرح تسهیلاتی «رفاه کالا و خدمات» تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام خرید کالا از این بانک دریافت کنند. متقاضیان با دریافت این وام که در قالب کار اعتباری، با نرخ سود ۲۳ درصد و مدت بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه پرداخت می‌شود، می‌توانند از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند. 

نکته قابل توجه درباره این تسهیلات آن است که برای دریافت آن، نیازی به سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب در بانک رفاه کارگران نیست.

با وام رفاه کالا چه کالاهایی می‌توان خرید؟

افردی که موفق به دریافت این وام 150 میلیون تومانی از بانک رفاه کارگران می‌شوند، می‌توانند از آن برای خرید کالای ایرانی از شرکت‌های تولیدی و توزیعی داخلی مانند: لوازم خانگی، اداری، مبلمان، فرش و موکت، موتور سیکلت، تجهیزات کامپیوتری و... یا تعمیرات اساسی منزل استفاده کنند. 

مبلغ اقساط وام خرید کالای ۱۵۰ میلیون تومانی بانک رفاه کارگران چقدر است؟

با توجه به آنکه نرخ سود وام خرید کالای 150 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران، 23 درصد و حداکثر دوره بازپرداخت آن 36 ماهه است، متقاضی باید هر ماه پنج میلیون و 806 هزار تومان قسط به این بانک بپردازد. به این ترتیب، وام‌گیرنده باید برای تسویه این وام مبلغ 209 میلیون تومان به بانک کارآفرین بپردازد که 59 میلیون تومان آن، سود وام است.

منبع تجارت نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین