کدخبر : 15058 تاریخ انتشار :
A

ام‌وی‌ام X77؛ شاسی‌بلند جدید مدیران‌خودرو در راه بازار

ام‌وی‌ام X77؛ شاسی‌بلند جدید مدیران‌خودرو در راه بازار

خبرها حاکی از آن است که جدیدترین محصول مدیران‌خودرو در نیمه دوم سال جاری وارد بازار شود

مدیران خودرو تاکنون محصولات پرفروشی تحت سری X را به بازار ایران عرضه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، ام وی ام ایکس ۳۳ کراس و ام وی ام ایکس ۵۵ پرو اشاره کرد. جدیدترین اخبار خودرو نشان از این دارند که این خودروساز فعال بخش خصوصی به دنبال این است تا در نیمه دوم امسال از ایکس ۷۷، جدیدترین محصول از این سری خودروها، به‌صورت رونمایی می‌کند.

ام وی ام ایکس ۷۷، به‌زودی در بازار

پیش از این زمزمه‌هایی درباره ام وی ام ایکس ۷۷ به گوش رسیده بود. بنا به گزارش‌های اخیر، ایکس ۷۷ کراس اووری جدید ساخته‌شده بر اساس تیگو ۷ است که از طراحی جدید و تکنولوژی‌های به‌روز بهره می‌برد. مدیران خودرو با این خودرو هدف از رقابت با محصولات اروپایی، کره‌ای و ژاپنی در بازار کراس اوورها را دارد.

ام وی ام X77 با تمرکزی دوچندان روی ایمنی و استحکام روانه بازار خواهد شد. در راستای همین هدف، در آن سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته یا به‌اختصار ADAS به کار رفته است. هشدار تصادف، ترمز اضطراری خودکار و کنترل هوشمند سرعت فقط برخی از امکانات ایمنی و کمک‌راننده این محصول جدید مدیران خودرو به حساب می‌آیند.

مدیران خودرو در آینده نزدیک به‌صورت رسمی جزئیات ایکس ۷۷ را به اشتراک خواهد گذاشت. با این حال، گزارش‌ها پیش‌تر حاکی از این بودند که این کراس اوور چینی جدید به یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی توربوشارژ با قدرت ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر و یک گیربکس دوکلاچه ۶ سرعته مجهز است.

هرچند مدیران خودرو از معرفی این خودرو جدید سری ایکس در «نیمه دوم امسال» خبر داده است، می‌توان انتظار وقوع این اتفاق در ماه جاری را داشت؛ چراکه در گذشته این خودروساز خصوصی از معرفی این خودرو جدید سری ایکس در شهریور یا مهر ۱۴۰۳ خبر داده بود.

منبع گجت نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین