کدخبر : 8108 تاریخ انتشار :
A

فروش میتسوبیشی اوتلندر با تحویل 90 روزه

فروش میتسوبیشی اوتلندر  با تحویل 90 روزه

شرکت آرین موتور پویا، نماینده رسمی برند میتسوبیشی در ایران، اقدام به عرضه خودروی اوتلندر مدل 2023 از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی نموده است

متقاضیان واجد شرایط که در اسفند ماه ۱۴۰۱ در سامانه مذکور ثبت نام کرده و اولویت آنها مشخص شده است، می‌توانند از تاریخ ۳ تیرماه ۱۴۰۳ لغایت ۶ تیرماه ۱۴۰۳ با مراجعه به وبسایت https://saleauto.ir نسبت به پیش ثبت نام این خودرو اقدام نمایند. موعد تحویل خودروها ۹۰ روز پس از ثبت نام تعیین شده است.


بیشتر بخوانید: میتسوبیشی اوتلندر به طور رسمی وارد بازار ایران شد


میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ در سه تیپ مختلف L-LINE، M-LINE و H-LINE عرضه می‌شود. قیمت علی‌الحساب این خودرو در مبادی ورودی کشور برای تیپ L-LINE مبلغ ۱۸,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، برای تیپ M-LINE مبلغ ۱۸,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و برای تیپ H-LINE مبلغ ۱۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تعیین شده است. البته باید توجه داشت که قیمت نهایی در زمان صدور دعوتنامه تکمیل وجه مشخص و قطعی خواهد شد.

جدول شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ با تحویل ۹۰ روزه ویژه تیر ۱۴۰۳

برند نوع خودرو مدل تیپ موعد تحویل قیمت برآوردی علی الحساب در مبادی ورودی (ریال)
میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ Outlander L-LINE ۹۰ روز ۱۸,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
Outlander M-LINE ۱۸,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
Outlander H-LINE ۱۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳

این کراس اوور از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که قادر به تولید 160 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور است. انتقال قدرت توسط یک گیربکس CVT هشت سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی دنده‌ها صورت می‌گیرد. به منظور بهبود عملکرد و کاهش مصرف سوخت، میتسوبیشی یک سیستم هیبریدی خفیف نیز بر روی این خودرو نصب کرده است.

 در زمینه ایمنی، اوتلندر 2023 مجهز به شش کیسه هوا، سیستم‌های کنترل پایداری الکترونیکی و کنترل کشش است. همچنین امکانات پیشرفته‌ای نظیر رادار هشدار برخورد از جلو، رادار هشدار انحراف از مسیر، سیستم کنترل سرعت در سرازیری و سربالایی، دوربین 360 درجه پانوراما و دوربین دید عقب در این خودرو تعبیه شده است.

از نظر امکانات رفاهی، میتسوبیشی اوتلندر 2023 دارای صندلی برقی راننده، نورپردازی هوشمند، آینه‌های جانبی برقی و تاشونده، سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، صفحه آمپر دیجیتال، حالت‌های مختلف رانندگی، ورود بدون کلید، کروز کنترل، سنسورهای پارک، گرمکن صندلی ردیف اول، درب صندوق عقب برقی و نمایشگر اطلاعات جلوی راننده (هدآپ دیسپلی) است.

لازم به ذکر است که برخی مشخصات و آپشن‌های خودروهای عرضه شده ممکن است با اطلاعات درج شده در کاتالوگ و وبسایت‌های شرکت متفاوت باشد. در این صورت، ملاک نهایی، مشخصات خودروی آماده تحویل خواهد بود.

 

منبع خودروبانک
ارسال نظر

پربیننده ترین