کدخبر : 9097 تاریخ انتشار :
A

قیمت سوزوکی گرند ویتارا وارداتی واقعا چقدر است؟

قیمت سوزوکی گرند ویتارا وارداتی واقعا چقدر است؟

سوزوکی گرند ویتارا مدل 2024 علی‌الحساب با قیمت یک میلیارد و 640 میلیون برای فروش گذاشته شده اما مدل‌های مونتاژی 2018 را در بازار آزاد حول‌وحوش چهار میلیارد می‌فروشند. ماجرا عجیب نیست؟

قیمت ۳۶۰- قیمت سوزوکی گرند ویتارا ۲۰۲۴ که جزو جدید‌ترین خودرو‌های وارداتی است، از طرف راساموتور، فعلا یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ سوزوکی گرند ویتار مدل ۲۰۲۴ در بازار جهانی ذاتا یک خودرو ۱۵ تا ۱۶ هزار دلاری است که به‌پول خودمان معادل یک میلیارد ارزش دارد اما از الان می‌دانیم که قیمت سوزوکی گرند ویتارا مدل ۲۰۲۴ با این عددورقم‌ها تفاوت زیادی خواهد داشت.

سوزکی گرند ویتارا

قیمت سوزوکی گرند ویتار وارداتی، برای خریداران با اضافه شدن فاکتور‌های دیگری محاسبه می‌شود. طبق روالی که در محاسبه خودروهای وارداتی وجود دارد، هزینه حمل‌ونقل، مالیات بر ارزش افزوده، اسقاط خودرو فرسوده، شماره‌گذاری و کرایه حمل و این حرف‌ها به قیمت مبادی ورودی اضافه می‌شود.


بیشتر بخوانید: تست خودرو «ری را» منتشر شد+ (فیلم)


نهایتا گاهی تا دو برابر قیمت خودرو در مبادی وارداتی، به قیمت خودرو وارداتی اضافه می‌شود. یعنی خریدران سوزوکی گرند ویتارا وارداتی باید خودشان را برای ارقام بیشتری نسبت به قیمت علی‌الحساب فعلی آماده کنند.

سوزوکی گرند ویتارا مونتاژی که سال ۲۰۱۸ از خط تولید کنار رفت، الان در بازار مدل‌های دست‌دوم گاهی تا مرز چهار میلیارد آگهی می‌شود. بدنیست بدانید معدود مدل‌های صفرکیلومتری که از گرند ویتارا مونتاژی در بازار باقی مانده، قریب چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شوند. 

خواندنی‌ها
ارسال نظر

  • unknown

    آشغال کمونیستی دارن میدن 2 میلیارد بعد اصل ژا|ن میدن 1/66؟!!!!!!!!!

  • unknown

    درودبر شما ‌این‌فیمت های‌که‌اعلام‌میکنید‌که‌تو‌بازار‌۴/۵میلیارد‌از‌کجادر‌میارین

  • unknown

    خودروهای وارداتی بدون گمرکی ومالیات کم وارد شوند

  • حسن

    پیکان صفر بدن بهتر نیست که ما هم بخریم؟

پربیننده ترین