کدخبر : 14857 تاریخ انتشار :
A

قیمت دام زنده امروز ۱۳ مهر ۱۴۰۳/ گوساله کیلویی ۱۹۰ هزار

قیمت دام زنده امروز ۱۳ مهر ۱۴۰۳/ گوساله کیلویی ۱۹۰ هزار

قیمت دام زنده امروز 13 مهر 1403 اعلام شد. قیمت‌ها در اکثر موارد ثابت بوده و تغییر چندانی در بازار مشاهده نمی‌شود. اما بیشترین و کمترین قیمت دام زنده متعلق به کدام استان‌هاست؟

قیمت دام زنده امروز ۱۳ مهر ۱۴۰۳ اعلام شد. بر اساس داده‌های منتشرشده، حداقل قیمت گوسفند زنده در تهران ۲۸۰ هزارتومان و حداکثر آن ۳۰۰ هزارتومان است. گوساله زنده هم از قیمت ۱۸۰ هزار تومان تا قیمت ۱۹۰ هزار تومان در این استان به‌ فروش می‎‌رسد.

متوسط قیمت دام زنده در استان اصفهان، ۲۳۲ هزارتومان است. چراکه قیمت گوسفند زنده در این استان از ۲۶۰ هزارتومان شروع می‌شود و تا ۳۰۰ هزارتومان ادامه دارد. البته حداکثر قیمت گوساله زنده در این استان ۱۹۰ هزارتومان به ازای هر کیلوگرم است.

دام زنده در استان خراسان رضوی از قیمت ۲۵۰ هزار تومان تا ۲۶۰ هزارتومان معامله می‌شود. قیمت گوساله زنده هم دراین استان برابر با ۱۸۵ هزارتومان است.

میانگین قیمتی دام زنده در استان فارس ۲۲۸ هزارتومان است. چراکه گوسفند زنده در این استان از ۲۷۰ هزار تومان تا ۲۹۰ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم به فروش می‌رسد. در این استان حداقل قیمت گوساله زنده ۱۷۰ هزارتومان و حداکثر ان ۱۸۵ هزارتومان است.

در استان همدان قیمت دام زنده از ۲۷۰ هزار تومان شروع شده و تا ۲۹۰ هزار تومان ادامه دارد. قیمت گوساله زنده هم در این استان برابر با ۱۹۰ هزارتومان است.

قیمت گوساله زنده در استان قم برابر با ۲۹۵ هزارتومان است. گوساله زنده هم در این استان با قیمت ۱۸۶ هزارتومان به ازای هر کیلوگرم به فروش می‌رسد.

متوسط قیمت دام زنده در استان مرکزی ۲۴۳ هزارتومان است. گوسفند زنده در استان مرکزی از ۳۰۰ هزارتومان تا ۳۱۰ هزارتومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین گوساله زنده هم با قیمت ۱۸۵ هزارتومان به ازای هرکیلوگرم در بازار توزیع می‎شود.

متوسط قیمت دام زنده در استان چهارمحال بختیاری ۲۳۱ هزارتومان است. چراکه  قیمت گوسفند زنده در این استان از ۲۷۰ هزارتومان شروع شده و تا ۲۹۰ هزارتومان ادامه دارد. البته گوساله زنده در این استان قیمتی برابر با ۱۸۵ هزار تومان دارد.

بررسی قیمت‌ها

بررسی‌ها حاکی از آن است که بیشترین قیمت دام زنده متعلق به استان مرکزی و کمترین قیمت دام زنده متعلق به استان خراسان رضوی است. البته قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته  در اکثر موارد ثابت بوده و فقط در استان چهارمحال بختیاری قیمت‌ها روند کاهشی داشته است.

منبع تجارت نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین