کدخبر : 12487 تاریخ انتشار :
A

اطلاعیه مهم برای زائران اربعین درباره کارت سوخت

اطلاعیه مهم برای زائران اربعین درباره کارت سوخت

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران توصیه کرد زائران برای تسریع در عملیات سوختگیری از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند

جعفر سالاری‌نسب  با اشاره به اینکه میزان فرآورده نفتی مورد نیاز در مرزها تأمین شده است، اظهار کرد: فرآورده مورد نیاز در مرزها تأمین شده است و کارت‌های آزاد برای اتوبوس‌های عبوری برای مرزهای باشماق و ریمدان در نظر گرفته شده است. 


بیشتر بخوانید: تاریخ واریز بنزین شهریور اعلام شد


وی با اشاره به اینکه برای تأمین سوخت مورد نیاز موکب‌های اربعین حسینی هماهنگی‌های لازم انجام شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر آن ۲۰ جایگاه سیار عرضه سوخت در پایانه‌های مرزی مهران، چذابه و شلمچه و ۱۷ دستگاه سوخت‌رسان سیار عرضه بنزین در مرزهای استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان و کردستان مستقر شده است.

وی به افزایش مصرف سوخت اشاره کرد و گفت: در مرداد ماه سال جاری سرانه مصرف بنزین به ۱۲۷ میلیون لیتر رسیده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: زائران برای تسریع در عملیات سوختگیری از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند.

جلیل سالاری، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: ما به تمامی مردم توصیه می کنیم که از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند چون تاکید قانون هم بر این است که مالکان خودروهای شخصی از کارت سوخت خود استفاده کنند.

او افزود: هموطنان فقط در شرایط اضطرار می توانند از کارت جایگاه استفاده کنند. با توجه به سیل عظیم جمعیت خودرویی به مناطق مرزی غرب کشور، زائران برای جلوگیری از ایجاد صف و معطلی در جایگاه ها و تسریع در عملیات سوختگیری کارت سوخت شخصی خود را به همراه داشته باشند.

 

منبع تسنیم
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین