کدخبر : 12595 تاریخ انتشار :
A

قیمت عجیب مو زنانه/ کیلویی 23 میلیون!

قیمت عجیب مو زنانه/ کیلویی 23 میلیون!

بازار خرید و فروش موی زنانه بسیار پررونق بوده و قیمت‌های عجیب غریبی در این بازار مشاهده می‌شود

قیمت ۳۶۰- قیمت مو به عوامل مختلفی چون طول، ضخامت، رنگ، حالت، سلامت و موقعیت جغرافیایی بستگی دارد و در بسیاری از موارد نیز به صورت گرمی خرید و فروش می‌شود.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت موی طبیعی زنانه می‌تواند از حدودا یک میلیون تومان شروع شده و به بالای 30 میلیون تومان نیز می‌رسد. 

خریداران و فروشندگان موی زنانه

فروشندگان موی طبیعی زنانه افرادی هستند که موهای سالم و بلند خود یا دیگران را به خریداران مانند آرایشگاه‌ها و تولیدکنندگان کلاه گیس می‌فروشند. این افراد شامل زنان در سنین مختلف هستند که به دلایل مالی یا تمایل به تغییر ظاهر، موهای خود را کوتاه کرده و می‌فروشند.

برخی به‌صورت مستقل و از طریق فضای مجازی فعالیت می‌کنند، در حالی که دیگران در مغازه‌ها و سالن‌های تخصصی مشغول به کار هستند. خریداران این موها، از آن‌ها برای ساخت اکستنشن، کلاه گیس و پروتز مو استفاده می‌کنند، به‌ویژه برای افرادی که موهای خود را به دلیل بیماری از دست داده‌اند.

1640252939_61c4460bef2f4

قیمت موی طبیعی زنانه

در یک آگهی سه دسته موی دختر بچه بالای 50 سانتی‌متر برای فروش به اشتراک گذاشته شده است. فروشنده عکس موی بلند دو دختر بچه را نیز منتشر کرده و قیمت مو را توافقی اعلام کرده است.

قیمت یک موی طبیعی 56 سانتی‌متری در حالی که قسمت پایین مو رنگ خورده است یک میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده و فروشنده می‌گوید که این قیمت شامل تخفیف هم می‌شود. در آگهی دیگری یک موی 45 سانتی‌متری با قیمت دو میلیون تومان به فروش می‌رسد.

از طرفی یک فروشنده مو قیمت یک کیلوگرم موی شسته شده و پرت‌گیری شده را ۲۳ میلیون تومان اعلام کرده است.

در آگهی‌های فروش مو دو موی 40 سانتی‌متری سالم و پرحجم نیز به فروش می‌رسند که هر کدام 17 میلیون تومان قیمت گذاری شده‌اند.

در مقابل افرادی خریداران مو که اغلب آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی هستند، مو را به صورت گرمی و یا بر اساس سلامت و طول مو خریداری می‌کنند. یکی از خرید موی بالای 60 سانتی‌متر تا 30 میلیون تومان اعلام کرده و حتی قیمت‌‌های عجیب و غریب 50 تا 90 میلیونی نیز در آگهی‌های خرید مو مشاهده می‌شود.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین