کدخبر : 12798 تاریخ انتشار :
A

قیمت باورنکردنی گرامافون؛ 75 میلیون!‌

قیمت باورنکردنی گرامافون؛ 75 میلیون!‌

گرامافون سر و شکل کلکسیونی پیدا کرده

قیمت ۳۶۰- قیمت گرامافون به نوع گرامافون، قدمت آن، سالم بودن، نظر فروشنده و .... بستگی دارد.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ خرید گرمافون‌های کلکسیونی می‌تواند از حدودا چهار میلیون تومان تا 75 میلیون تومان آب بخورد.

درباره گرامافون

گرامافون، یکی از اولین دستگاه‌های پخش موسیقی، در اوایل قرن بیستم به محبوبیت رسید و به عنوان نمادی از فرهنگ و هنر آن دوران شناخته می‌شود. طراحی منحصر به فرد و صدای گرم و دلنشین گرامافون، احساس نوستالژی را در بسیاری از افراد زنده می‌کند. این دستگاه‌ها نه تنها به عنوان وسیله‌ای برای پخش موسیقی، بلکه به عنوان آثار هنری و کلکسیونی نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند.

افزایش قیمت گرامافون‌های قدیمی و کلکسیونی به دلایل مختلفی بستگی دارد. نخست، کمیابی و محدود بودن این دستگاه‌ها باعث افزایش تقاضا و در نتیجه قیمت آن‌ها شده است. همچنین، علاقه‌مندی به فرهنگ و هنر کلاسیک و تمایل به جمع‌آوری اشیاء تاریخی، باعث شده که گرامافون‌ها به عنوان سرمایه‌گذاری‌های جذاب در نظر گرفته شوند.

قیمت گرامافون کلکسیونی

قیمت گرامافون عتیقه می‌تواند با توجه به نوع گرامافون، قدمت آن، سالم بودن گرامافون و نظر فروشنده متغییر باشد. بررسی بازار فروش گرامافون‌های قدیمی نشان می‌هد که قیمت آن‌ها معمولا از چهار میلیون تومان شروع شده و به 75 میلیون تومان نیز می‌رسد.

یک گرامافون کوکی هندلی کلکسیونی که از برند معروف مستر وویس بوده و دارای پایه چوبی کنده کاری شده و شیپور برنج کوبی است با قیمت چهار میلیون تومان به فروش می‌رسد. فروشنده ادعا کرده این گرامافون کاملا سالم است.

یک دستگاه گرامافون دیگر با بدنه چوبی در حالی که از رادیو موج FM و AM، پخش کاست و پخش CD صوتی برخوردار است، با قیمت 12 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. فروشنده اعلام کرده که پخش کاست دستگاه به تعمیر نیاز دارد.

یک گرامافون رادیودار عتیقه که به تعمیر هم نیاز دارد با قیمت 75 میلیون تومان برای فروش ارائه شده است. این دستگاه دارای 80 عدد دیسک است که قیمت آن‌ها جداگانه محاسبه خواهد شد. فروشنده برای فروش این دستگاه تخفیف هم در نظر می‌گیرد.

قیمت گرامافون دیگری که رادیو و تلویزیون هم دارد 13 میلیون و 500 هزار تومان بوده و فروشنده قیمت را مقطوع و بدون تخفیف اعلام کرده است. رادیو و گرامافون این دستگاه سالم بوده ولی تلویزیون آن خاموش است. 

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین