کدخبر : 13022 تاریخ انتشار :
A

قیمت عجیب گیتار دست‌دوم

قیمت عجیب گیتار دست‌دوم

بازار فروش سازهای دست دوم و از جمله گیتار برای افراد علاقمند به این حوزه جذاب و قابل توجه است

قیمت ۳۶۰- قیمت گیتار دست دوم در بازار با توجه به برند، مدل، سالم بودن، نظر فروشنده و ... تعیین می‌شود که این قیمت از حدود یک میلیون تومان شروع شده و به ۲۶ میلیون تومان هم می‌رسد. 

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت گیتار به وضعیت ساز، از جمله نوع چوب، کیفیت صدا، شرایط ظاهری و ... بستگی دارد و بنابراین خریداران می‌توانند با بررسی دقیق، گیتار مورد نظر خود را در بازار پیدا کنند. 

قیمت گیتار دست دوم در بازار

قیمت یک گیتار الکتریک فندر در بازار 14 میلیون تومان اعلام شده و فروشنده برای این قیمت تخفیفی در نظر ندارد. این گیتار به همراه آمپلی‌فایر و کابل فروخته می‌شود و فروشنده مدعی شده این ساز برای شروع نوازندگی بسیار مناسب است.

قیمت یک گیتار یاماها اصلی 7 میلیون تومان است. فروشنده می‌گوید که این گیتار در حد نو بوده و از آن بسیار کم استفاده شده است. این گیتار به صورت نقدی به فروش می‌رسد و فروشنده مایل به تعویض آن با کالای دیگری نیست.

یک گیتار دست دوم دیگر نیز در بازار 13 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. کیف نو، کتاب مناسب افراد مبتدی و دفتر نوت کاملا نو به همراه این گیتار به مشتری تحویل داده می‌شود. در آگهی فروش این گیتار وضعیت آن در حد نو ذکر شده و فروشنده نیز بر این موضوع تاکید دارد.

یادگیری گیتار چقدر طول می‌کشد؟ مدت زمان یادگیری گیتار - ایران یوکللی

 

قیمت یک گیتار فلامنکو نیز در بازار فروش کالاهای دست دوم 23 میلیون تومان اعلام شده است. به گفته فروشنده این گیتار نیز زیاد مورد استفاده قرار نگرفته و در حد نو است. فروشنده این گیتار را به همراه کیس به فروش می‌رساند.

یک گیتار الکتریک Ibanez rg350dxz کاملا سالم با قیمت 26 میلیون تومان فروخته می‌شود. این گیتار خط و خشی ندارد و ضربه‌ای هم نخورده، در نتیجه فروشنده وضعیت آن در حد نو گزارش کرده است. 

قیمت یک گیتار مدل کینگ(K1) طلایی برنز نیز یک میلیون و 200 هزار تومان بوده و به گفته فروشنده این گیتار فقط به عنوان دکور استفاده شده و کاملا نو است. فروشنده تاکید کرده که مایل به تعویض این گیتار نیست.

قیمت یک گیتار الکتریکی فندر اسکوایر هم 10 میلیون تومان است. فروشنده این گیتار برای فروش فوری آگهی کرده و برای آن تخفیف هم در نظر می‌گیرد. این گیتار خط و خش یا عیب و نقصی ندارد. 

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین