کدخبر : 13909 تاریخ انتشار :
A

تور ایتالیا چقدر آب می‌خورد؟

تور ایتالیا چقدر آب می‌خورد؟

قیمت تور پنج روزه ایتالیا 650 یورو معادل 43 میلیون تومان است

ایتالیا یکی از کشورهای محبوب جهان در حوزه گردشگری و مهاجرت است که بیشترین میزان جاذبه های گردشگری را در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسانده است. در این گزارش، به بررسی قیمت تور های ایتالیا میپردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین زمان سفر به ایتالیا

مناسب ترین زمان برای خرید تورهای مسافرتی ایتالیا و مسافرت به ایتالیا به این کشور بهار و پاییز است؛ زیرا در این فصول هوای شهرهای مختلف ایتالیا مطلوب بوده و درجه حرارت متوسطی دارد. همچنین باید گفت که به دلیل این که در این فصول گردشگران زیادی به ایتالیا سفر نمی کنند، هزینه های هتل و سایر موارد کمتر خواهد بود. بنابراین در هزینه های شما نیز صرفه جویی می شود. در واقع در این زمان ها تور ایتالیا ارزان تر محاسبه می شود.

هتل های ایتالیا

هتل های ایتالیا معمولا از نظر کیفیت ارائه خدمات و امکانات در سطح قابل قبولی هستند. قیمت هتل های ایتالیا به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای مثال اگر هتل های رزرو شده در مرکز شهر باشند، باید برای اقامت هزینه های بیشتری پرداخت کنید. در غیر این صورت رزرو هتل های دورتر از مرکز شهر قیمت پایین تری دارند.

1868925_178

بهترین خدمات توسط هتل های ۵ ستاره ایتالیا ارائه می شود. این هتل ها قیمت بالایی داشته و برای اقامت هر شب تقریبا ۶۰۰ تا ۷۰۰ یورو دریافت می کنند.

سفر ارزان به ایتالیا

تور ایتالیا قیمت مناسبی نسبت به دیگر مقاصد اروپا دارد از این رو یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی است که می خواهند انواع تورها مانند تور ۳ روزه ایتالیا را خریداری نمایند. قیمت تور ایتالیا بر اساس سه فاکتور پرواز و خطوط هوایی، هتل و نرخ یورو محاسبه می شود. هزینه هتل ها همان طور که اشاره کردیم بر اساس موقعیت هتل در نظر گرفته می شود.

به طور کلی هزینه تور ایتالیا و قیمت تور ایتالیا ارزان که برای ۴ شب و ۵ روز است، ۶۵۰ یورو بوده و گران ترین تور نیز برای ۱۱ شب بوده و حدود ۱,۸۵۰ یورو در نظر گرفته شده است. علاوه بر این هزینه ها، قیمت بلیط ایتالیا با تور به صورت رفت و برگشت نیز اضافه می شود. قیمت بلیط هواپیما برای ایتالیا معمولا از ۴ میلیون تومان آغاز شده و تا ۱۱ میلیون تومان ادامه دارد.

منبع گسترش نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین