کدخبر : 14592 تاریخ انتشار :
A

هوندا Rebel 1100؛ جدیدترین موتورسیکلت هوندا رونمایی شد

هوندا Rebel 1100؛ جدیدترین موتورسیکلت هوندا رونمایی شد

برند هوندا یک مدل جدید با نام Rebel 1100 را، براساس قوانین جدید در اروپا، به‌روزرسانی و دوباره این مدل را برای سال ۲۰۲۵ معرفی کرده است

آخرین اطلاعاتی که از سوی برند  هوندا  منتشر شده است شامل پنج مدل جدید با نام های CMX۱۱۰۰A  ، CMX۱۱۰۰A۲   CMX۱۱۰۰D  ، CMX۱۱۰۰D۲  و  CMX۱۱۰۰D۳  می شود. برای کسانی که آشنا نیستند،  CMX  کد مدل خط  Rebel هوندا  است، بنابراین این‌ها به وضوح برای مدل‌های بالارده‌ای هستند که با موتور ۱،۰۸۳ سی‌سی پارالل تویین  هوندا  مجهز شده اند.

هوندا Rebel 1100

هوندا Rebel 1100

اطلاعات منتشرشده نمایان گر آن است، که پنج مدل  CMX1100  همه استانداردهای Euro5+ را رعایت می‌کنند، در حالی که مدل فعلی فقط با استاندارد Euro5 سازگار است. سطح اکسیدکربن در واقع بالاتر از مدل ۲۰۲۴ است، اما خروجی هیدروکربن و اکسید نیتروژن پایین‌تر است. داده‌ها همچنین نشان‌دهنده افزایش کوچک در میزان حداکثر توان خروجی هستند و همه پنج مدل جدید با ۶۵ کیلووات (۸۷.۲ اسب بخار) نسبت به ۶۴ کیلووات (۸۵.۸ اسب بخار)، که قبلاً برای مدل‌های  Rebel 1100  اعلام شده بود، عرضه خواهند شد.

مدل‌های A نمایانگر نسخه‌های دنده دستی هستند، در حالی که مدل‌های D از نسخه‌های مجهز به DCT استفاده می‌کنند.  CMX1100A2  و  CMX1100D2  مربوط به مدل‌های  Rebel 1100T  با فضاهای بار جانبی هستند، که به یک شیلد کلاسیک جذاب با چراغ گرد و جعبه‌های جانبی مجهز شده‌اند.

هوندا Rebel 1100

هوندا Rebel 1100

اما  CMX1100D3  کاملاً جدید است و به طرز عجیبی، نسخه  CMX1100A3  وجود ندارد، به این معنی که فقط یک مدل DCT خواهد بود. وزن اضافی و ماهیت DCT مدل‌های پرفورمنس را منتفی می‌کند، بنابراین احتمالاً این مدل بیش‌تر به عنوان یک مدل تورینگ دیگر خواهد بود.

انتظار می رود  هوندا  مدل‌های به‌روزرسانی‌شده‌  Rebel 1100  را در یکی از نمایشگاه‌های بزرگ موتورسیکلت تا پایان سال ۲۰۲۴ به طور کامل رونمایی و معرفی کند تا بیش‌تر با یکی از جذاب ترین موتورسیکلت های کلاس تورینگ  هوندا  برای سال ۲۰۲۵ آشنا شویم.

منبع اسب بخار
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین