کدخبر : 15897 تاریخ انتشار :
A

موتورسیکلت اسپرت و قدرتمند سوزوکی به بازار رسید

موتورسیکلت اسپرت و قدرتمند سوزوکی به بازار رسید

دو موتورسیکلت مدل V-Strom 1050 و ۱۰۵۰DE از سوزوکی با قیمت تقریبی یک میلیارد به بازار عرضه شده‌اند

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ این موتورسیکلت‌های محبوب و قدرتمند  سوزوکی  به عنوان مدل های قابل اعتماد و چندمنظوره شهرت زیادی پیدا کرده‌اند و مورد علاقه گروه وسیعی از موتورسواران هستند. علاوه بر راحتی، عملکرد اسپرت و سهولت استفاده شناخته‌ شده‌شان،  V-Strom ۱۰۵۰  و  ۱۰۵۰DE  اکنون با استاندارد آلایندگی Euro ۵+ نیز سازگار شده اند. رنگ‌های جدید از همین حالا قابل سفارش هستند و از اوایل سال ۲۰۲۵ در نمایشگاه‌های  Suzuki  در دسترس خواهند بود.

ویژگی‌ها سوزوکی های V-Strom ۱۰۵۰ و ۱۰۵۰DE

  • مجهز به سیستم تعویض دنده سریع دوطرفه (Bi-Directional Quickshifter)
  • نمایشگر TFT رنگی چندمنظوره
  • سیستم هوشمند سواری سوزوکی شامل IMU شش‌محوره
  • ۶ سال گارانتی شامل ۶ سال خدمات کمک‌فنی

معرفی سوزوکی V-Strom ۱۰۵۰ مدل ۲۰۲۵

سوزوکی V-Strom 1050DE 2025

سوزوکی V-Strom 1050DE 2025

موتور  Suzuki V-Strom 1050  همچنان محبوب میان موتورسوارانی است که به دنبال یک موتورسیکلت چندمنظوره برای سفر هستند.  سوزوکی V-Strom 1050  اکنون با استاندارد Euro 5+ مطابقت دارد و از همین حالا در مجموعه‌ای از رنگ‌های جدید قابل سفارش است. این موتور برای سفرهای طولانی بر روی جاده‌های آسفالتی و همچنین برای مسیرهای کوتاه بر روی جاده‌های خاکی ایده‌آل است و تجهیزات ایمنی آن حفظ شده است.

Suzuki V-Strom 1050  دارای رینگ های آلومینیومی ریخته‌گری شده با چرخ جلو ۱۹ اینچی است. ویژگی‌های استاندارد مانند جک وسط، کاور دست، محافظ کارتر پلاستیکی و صندلی قابل تنظیم ارتفاع، این موتور را کامل می‌کند. همچنین سیستم تعویض دنده سریع دوطرفه، نمایشگر TFT رنگی و سیستم هوشمند سواری  سوزوکی  (S.I.R.S.) نیز در آن وجود دارد. به همراه کروز کنترل برای راحتی بیش‌تر در رانندگی.

مدل پایه  V-Strom 1050  و مدل  ۱۰۵۰DE  دارای یک موتور V-twin با طراحی  DOHC  و سیستم آب خنک است و هر سیلندر آن دارای ۴ سوپاپ. حجم موتور ۱,۰۳۷ سی‌سی است که در مجموع ۱۰۷ اسب بخار قدرت تولید می کند. قطر و کورس پیستون‌ها به ترتیب ۱۰۰.۰ و ۶۶.۰ میلی‌متر و نسبت تراکم آن‌ها ۱۱.۵:۱ است.

جعبه‌دنده ۶ سرعته و سیستم انتقال نهایی آن زنجیری است. سیستم سوخت‌رسانی آن با سیستم انژکتوری و دریچه‌های گاز ۴۹ میلی‌متری و سیستم Ride-by-Wire تجهیز شده است. کلاچ آن از نوع تر، چندصفحه‌ای و با عملکرد هیدرولیکی است.

رنگ‌های جدید برای  V-Strom 1050 مدل ۲۰۲۵ :

  • سیاه براق شیشه‌ای/ سیاه مات متالیک (سیاه با جزییات خاکستری کوچک)
  • سبز مات متالیک/ سیاه مات متالیک (سبز با رینگ‌های سیاه)
  • خاکستری متالیک/ سیاه مات متالیک (خاکستری با رینگ‌های قرمز)

معرفی سوزوکی V-Strom ۱۰۵۰DE مدل ۲۰۲۵

سوزوکی V-Strom 1050DE 2025

سوزوکی V-Strom 1050DE 2025

موتورسیکلت  V-Strom 1050DE  همان ظرفیت‌های قدرتمند آفرود را که قبلاً داشت، ارائه می‌دهد، اما اکنون در سه رنگ جدید عرضه شده است. این مدل که به‌طور خاص برای مسیرهای آفرودی طراحی شده، همچنان با رینگ جلوی بزرگ‌تر ۲۱ اینچی، لاستیک‌های نیمه آفرودی، محور عقب بلندتر و پدال‌های پا عریض‌تر برای راحتی و کنترل بهینه مجهز است. فرمان و محافظ موتور آلومینیومی همان استحکام را ارائه می‌دهند و حالت Gravel و قابلیت غیرفعال کردن ABS نیز حفظ شده است.

رنگ‌های جدید برای V-Strom 1050DE  عبارتند از:

  • سیاه براق شیشه‌ای/ سیاه مات متالیک (سیاه با جزییات قرمز)
  • سفید متالیک پرل/ سیاه براق شیشه‌ای (سفید با رینگ‌های آبی و جزییات آبی و قرمز)
  • زرد قهرمان/ سیاه براق شیشه‌ای (زرد با رینگ‌های آبی).

قیمت سوزوکی V-Strom ۱۰۵۰DE مدل ۲۰۲۵

سوزوکی V-Strom 1050DE 2025

سوزوکی V-Strom 1050DE 2025

رنگ‌های جدید  V-Strom 1050  و  ۱۰۵۰DE  از همین حالا قابل سفارش هستند و از اوایل سال ۲۰۲۵ در نمایندگی‌های  Suzuki  در دسترس خواهند بود. قیمت‌ها برای سال ۲۰۲۵ تغییر نخواهند کرد. بنابراین، قیمت  Suzuki V-Strom 1050  با رنگ‌های جدید از ۱۶,۲۹۹ یورو و قیمت  Suzuki V-Strom 1050DE  از ۱۶,۹۹۹ یورو شروع می‌شود. برای هر دو مدل، انواع متنوعی از لوازم جانبی و بسته‌های لوازم جانبی در دسترس است.  V-Strom  به‌طور استاندارد با ۶ سال گارانتی شامل ۶ سال خدمات کمک‌فنی ارائه می‌شود.

منبع اسب بخار
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین