کدخبر : 2223 تاریخ انتشار :
A

واریز حق التدریس معلمان تا دو روز آینده

واریز حق التدریس معلمان تا دو روز آینده

احتمالا چهارماه از حق التدریس معلمان تا دو روز آینده پرداخت شود

قیمت ۳۶۰- اخبار کارگزینی اعلام کرده است طبق اعلام دفتر جناب فرهادی (معاون مالی وزارت آموزش و پرورش)، تا دو روز آینده چهار ماه از حق التدریس پرداخت خواهد شد.

البته این رسانه صنفی تاکید کرده است: با این حال، لطفا تا زمانی که پیامک واریز را دریافت نکردید، صبر پیشه کنید و روی این پول برای برنامه های خود خودداری کنید.

 تاخیر در پرداخت حق التدریس معلمان به مدت ۶ ماه به شدت با انتقاد فرهنگیان از جمله معلمان بازنشسته، خرید خدمات و... همراه شده بود. این در حالی بود که وزیر آموزش و پرورش وعده داده بود حق التدریس ها نهایت طی دو ماه پرداخت شوند. ابراهیم رئیسی نیز در یک مراسم آموزش و پرورش گفته بود نباید پرداخت حقوق و حق التدریس معلمان تاخیر داشته باشد. این سخنان قبل از تاخیر ۶ ماهه اخیر در پرداخت حق التدریس ها بود!

علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: قصد داشتیم حقوق معلمان حق التدریس و بازنشستگان فرهنگی را در دو ماه یکبار پرداخت کنیم اما تامین اعتبار نشد.

وی افزوده است: سازمان برنامه در تلاش است تا منابع حقوق حق التدریس ها و بازنشستگان را فراهم کند؛ تا قبل از پایان سال ۳ ماه حق التدریس پاییز را پرداخت خواهیم کرد و الباقی آن را هم تا قبل از پایان خرداد سال آینده!

منبع نواندیش
خواندنی‌ها
ارسال نظر

  • unknown

    این جام تهی را معلم باید بنوشد

  • نجات اله عسکری

    دردغ است.کدام تا آخر امشب .بگید .۲۸ تمام شد.

  • احمد

    خدا انصافتون بده،حداقل زودتر بدین به خرید شب عید برسه،خدا لعنت کنه باعث و بانی دیر دادنشونو.

پربیننده ترین