کدخبر : 9133 تاریخ انتشار :
A

یارانه نقدی جدید برای این گروه کنار گذاشته شد

یارانه نقدی جدید برای این گروه کنار گذاشته شد

یارانه نقدی تیر مستمری‌بگیران کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار است روز 20 ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود

قیمت ۳۶۰- یارانه تیر ماه ۱۴۰۳ مثل ادوار قبلی در مرحله اول برای مستمری‌بگیران کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور واریز می‌شود.

به گزارش قیمت 360؛ یارانه نقدی مستمری‌بگیران کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور برای خانوار‌های تک‌نفره امسال یک میلیون تومان تعیین شده است. مبلغ یارانه نقدی برای خانوار دونفره و سه‌نفره به ترتیب یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، و دو میلیون تومان خواهد بود.

یارانه نقدی وسط مطلب

یارانه نقدی خانوار چهار نفره نیز دو میلیون و 550 هزار تومان درنظر گرفته شده و خانوار پنج‌نفره تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی سه میلیون و 150 هزار تومان به‌عنوان یارانه نقدی دریافت می‌کنند.

یارانه نقدی از زمستان 1402 با ترتیب جدیدی به دهک‌های مختلف پرداخت می‌شود و نوبت اول برای مستمری‌بگیران کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کنار گذاشته می‌شود.


بیشتر بخوانید: تکلیف بنزین در دولت پزشکیان مشخص شد


یارانه نقدی تیرماه قرار است در مرحله اول، روز ۲۰ ماه برای مستمری‌بگیران کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی واریز شود و در قدم بعدی یعنی روز ۲۵ ماه یارانه نقدی و معیشتی خانوار‌های حاضر در دهک یک تا سه پرداخت خواهد شد.

یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار‌ها نیز روز ۳۰ هر ماه به‌حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

ارسال نظر

  • حمیدشیرزادیان

    معیشتی

  • عبدالغفور

    یارانه

  • هموطن

    یارانه ها با سه تاخیر ده روزه یکماه از یارانه ملت برداشته شد . یکم به دهم . دهم به بیستم و بیستم به سی ام

  • ام لیلاخزائی

    سلام خسته نباشی من میخام برای دوتاپسرم خریدکنم پسربزرگم میخام شهریه دبستان بدم وبعدپسر۲سالشه میخام پوشاک بخرم شرمنده پول ندارم لطفابه منودوتاپسرم کمک کنی ممنون میشم

  • سپهروسهیل سروری

    لطفابه دوتاپسرم ۲یا۷ساله کمک کنی ممنون میشم

پربیننده ترین