کدخبر : 9613 تاریخ انتشار :
A

پنج فرصت شغلی با حقوق 50 میلیون

پنج فرصت شغلی با حقوق 50 میلیون

تخصص بر روی سئو در حوزه دیجیتال مارکتینگ می‌تواند ففرصت‌های شغلی مهم و خوبی را برای کارجویان فراهم کند

شاید بتوان گفت بیشتر مشاغل دنیا به واسطه گسترش تکنولوژی، وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شدند و همین موضوع، نیاز به نیروهای متخصص در این زمینه را بیشتر کرده است. در حال حاضر مشاغل بسیاری به متخصص‌های سئو در بخش دیجیتال مارکتینگ خود نیاز دارند که باعث سود مالی قابل توجه هم خواهد بود.


بیشتر بخوانید: پنج شغل دورکار با حقوق ۵۰ میلیونی‌


استخدام کارشناس سئو در موسسه حقوقی

در سایت‌های مختلف، انبوهی از درخواست کار برای افراد سئو کار وجود دارد. مثلا یک موسسه حقوقی و تجارت بین‌الملل، به دنبال کارشناس تمام وقت دیجیتال مارکتینگ است. یکی از ملزومات این مجموعه آشنایی با Google Analytics برای توانایی تحلیل داده‌های وب‌سایت و  آشنایی با Google Ads برای توانایی مدیریت و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی است.

بنابراین برای افرادی که کار با این ابزارها را بلد هستند موقعیت خوبی به حساب می‌آید. همچنین کار با Google Tag Manager برای مدیریت و ردیابی برچسب‌های وب‌سایت اهمیت دارد. طبق این آگهی، برای چنین شغلی باید توانایی استفاده از ابزارهای تحلیل ترافیک وب‌سایت، برای رصد و نظارت بر رفتار کاربران را داشت. حقوق ماهیانه که برای این شغل در نظر گرفته شده، 20 میلیون تومان است.

استخدام کارشناس ارشد سئو با حقوق بالای ۲۵ میلیون تومان

فقط کافی است برای کار در حوزه سئو، در سایت‌های کاریابی بچرخیم، یکی از شرکت‌های حوزه تکنولوژی برای بخش کارشناس ارشد سئو خود به دنبال نیرو می‌گردد. نیروی مد نظر آنها باید طراحی و اجرای استراتژی سئوی خارجی، تحلیل تکنیکال و کیورد ریسرچ و طراحی استراتژی محتوا را بداند. البته اگر شما تمام این موارد را حتی در حد متوسط می‌دانید در چنین جایگاهی موفق خواهید شد. حال اگر تسلط کامل به سئوی داخلی و خارجی سرچ کنسول دارید یک مزیت در کار محسوب می‌شود.

شما با تسلط به ابزار اسکریمینگ فراگ و Ahrefs امکان پیشرفت بیشتر در این کار را خواهید داشت. طبق آگهی، داشتن تجربه سئوی سایت‌های بزرگ پیش از 1 میلیون ترافیک ماهانه در شایستگی این شغل تاثیر دارد. حقوق ماهیانه این پوزیشن برای شنبه تا چهارشنبه از نه صبح تا 6 و نیم عصر 26 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

جذب متخصص سئو با  ماهی ۳۰ میلیون تومان

شرکت دیگری در حوزه خدمات درمانی و پرستاری برای جذب متخصص سئو آگهی داده است. این مجموعه به فردی با تسلط به تدوین استراتژی‌های سئو و اجرا و ارزیابی، مسلط به کیوورد ریسرچ، نیاز دارد. بنابراین در صورت دانش متوسط هم می‌توانید صاحب این کار شوید.

در کنار این اگر به ابزار Google Search Console تسلط دارید و تا حدودی هم توانایی مدیریت تیم سئو  و سابقه کار قابل ارائه موفق  دارید می‌توانید در این جایگاه مشغول به کار شوید. حقوق در نظر گرفته شده برای این پست 30 میلیون تومان اعلام شده است.

استخدام مدیر دیجیتال مارکتینگ با حقوق ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان

یک مجموعه آموزشی بورس، نیاز به مدیر تمام وقت دیجیتال مارکتینگ دارد. آنها در این پوزیشن، به دنبال یک فرد متخصص با سابقه مدیریت مارکتینگ هستند که بتواند با دانش عمیق خود در این حوزه نیاز بازار را بشناسد و فعالیت‌های مارکتینگ را تحلیل کند. همچنین نیاز است چنین شخصی تیم را جذب و مدیریت کند.

از دیگر مهارت‌های مورد نیاز در این شغل، دانش کافی برای بررسی آمار و داده‌های بیزنسی، تسلط به کمپین‌های کلیکی در پلتفرم‌های خارجی و داخلی اعم از گوگل ادز، فیسبوک ادز، یوتیوب ادزو غیره و اندازه گیری راندمان آنها در کمپین‌ها است. برای این جایگاه به صورت تمام وقت، ماهیانه بین 25 تا 35 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

استخدام مدیر دیجیتال مارکتینگ با حقوق بالای ۵۰ میلیون تومان

یک شرکت در حوزه دیجیتال مارکتینگ، به یک مدیر در همین حوزه نیاز دارد. یکی از ملزومات اولیه این شرکت برای چنین متخصصی درک صحیح و بنیادی از مباحث دیجیتال مارکتینگ، توانایی تعامل و هدایت تیم دیجیتال مارکتینگ به کار تیمی و یادگیری بیشتر است. بنابراین اگر تا حدی توانایی این کار را دارید، احتمالا چنین شغلی مناسب شما باشد.

در کنار آن با توجه به جایگاه این شغل، باید توانایی پیش بردن فرآیند مصاحبه و ارزیابی توانمندی متقاضیان جهت جذب نیرو را هم داشته باشید. برای این شغل مانند هر متخصص سئو دیگر، باید به مفاهیم و ابزارهای SEO، Google Ads، Looker Studio، Google Search Console، Google Analytics GA4، Google Tag Manager تسلط داشته باشید. ساعت کاری برای شرکت مذکور، که در محدود پونک است، 8 صبح تا 5 عصر در نظر گرفته شده که حقوق ماهیانه‌ای بین 40 تا 50 میلیون تومان خواهد داشت.

منبع کاماپرس
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین