کدخبر : 11423 تاریخ انتشار :
A

پنج تلویزیون پرفروش با بودجه زیر 20 میلیون

پنج تلویزیون پرفروش با بودجه زیر 20 میلیون

با زیر 20 میلیون تومان می توانید تلویزیون هوشمند با کیفیت 4K در فروشگاه‌های لوازم خانگی خریداری کنید

قیمت ۳۶۰- خرید تلویزیون با کیفیت ۴k در بازار با قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان دور از انتظار نیست. تلویزیون جی پلاس ال ای دی هوشمند ایکس ویژن با مدل GTV-۵۰RU۷۶۴S سایز ۵۰ با کیفیت تصویر۴k  با قیمت ۱۹ میلیون و۳۹۰ میلیون تومان به فروش می رسد. این تلویزیون  از دو بلندگو بهره می برد که توان هر کدام آن ۱۰ وات است و تمامی قابلیت هایی که یک تلویزیون هوشمند دارد برخوردار است.


بیشتر بخوانید: قیمت یخچال ساید‌بای‌ساید سامسونگ/ ارزان‌ترین مدل، ۸۵ میلیون


به گزارش قیمت ۳۶۰؛ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-۵۰SU۱۷۲۰ سایز ۵۰ اینچ هم حدودا با این قیمت در فروشگاه ها به فروش می رسد. این تلویزیون با کیفیت تصویر ۴K با صحفه نمایش LEDدارای فناوری بلوتوث و HDMI است که در بازار طرفداران خاص خود را دارد.

با مبلغ ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می توانید تلویزیون ال دی هوشمند اسنوا مدل SSD-۵۰SK۶۰۰UD با کیفیت تصویر ۴k سایز ۵۰ خریداری کنید. این تلویزیون هم با توجه به ویژگی هایی که دارد از قیمت اقتصادی مناسبی برخوردار است که در بازار به عنوان یکی از مدل‌های پر فروش معرفی می شود. از ویژگی های این تلویزیون می توان به سیستم‌عامل اندروید ۹ اشاره کرد که دارای  گیرنده‌ دیجیتال داخلی است.  این محصول برای کاربرانی که به دنبال صدای غنی و پویا  هستند توصیه می شود. توان خروجی آن ۳۰ وات است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند نکسار مدل NTV-U۵۰E۶۱۶N سایز ۵۰ اینچ ۱۷ میلیون تومان در فروشگاه های لوازم خانگی به فروش می رسد. این تلویزیون علاوه برکیفیت تصویر بالا از کیفیت صدای مناسبی هم برخوردار است. توان خروجی صوتی آن ۲۰ وات است این تلویزیون مجهز به ۳ درگاه HDMI است که امکان اتصال انواع دستگاه‌های ویدیویی همچون انواع پلیرها، گیرنده‌های دیجیتال و کنسول‌های بازی را فراهم می‌کند.

تلویزیون ۴۳ اینچ ال ای دی بست مدل ۴۳BN۱۰۰ با قیمت ۱۰ میلیون تومان به فروش می رسد البته این تلویزیون در برخی از فروشگاه های لوازم خانگی با تخفیف حدود ۸ تا ۹ میلیون تومان عرضه می شود. تلویزیون ۴۳ اینچ ال ای دی بست مدل ۴۳BN۱۰۰ از دو درگاه USB و سه درگاه HDMI هم بهره می برد.

قیمت تلویزون در بازار ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

برند

مدل

تعداد درگاه  USB

تعداد درگاه HDMI

قیمت(تومان)

جی پلاس

GTV-۵۰RU۷۶۴S

دو ورودی

سه ورودی

۱۹.۳۹۰.۰۰۰

اسنوا

SSD-۵۰SK۶۰۰UD

دو ورودی

سه ورودی 

۱۷.۸۰۰.۰۰۰

بست

۴۳BN۱۰۰

دو ورودی

سه ورودی

۱۰.۹۰۰.۰۰۰

نکسار

NTV-U۵۰E۶۱۶N

دو ورودی

سه ورودی

 

۱۷.۳۷۰.۰۰۰

 

دوو

DSL-۵۰SU۱۷۲۰

دو ورودی

سه ورودی

۱۹.۳۰۰.۰۰۰

 
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین