کدخبر : 12018 تاریخ انتشار :
A

سه ساید بای ‌ساید پرفروش با بودجه زیر 40 میلیون

سه ساید بای ‌ساید پرفروش با بودجه زیر 40 میلیون

با بودجه زیر 40 میلیون تومان می‌توان ساید بای سایدهای متنوعی از جی پلاس، ایکس ویژن و برندهای دیگر را خرید

قیمت ۳۶۰-  قیمت ساید‌ بای ساید‌های موجود در بازار تا ۱۵۰ میلیون تومان نیز می‌رسد اما مدل‌های ارزان‌تری در بازار وجود دارند که با کارایی بالا ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شوند.


بیشتر بخوانید: قیمت ماشین ظرفشویی بوش؛ ارزان‌ترین مدل ۲۶ میلیون


یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت جی پلاس مدل GSS-M۷۴۲۳BG

این محصول دارای رده انرژی A++  است که به معنای مصرف بهینه و اقتصادی آن است. از ویژگی‌های برجسته این یخچال و فریزر می‌توان به تکنولوژی بدون برفک Nofrost، سیستم گردش هوای چندگانه و قابلیت سرمایش سریع در یخچال و فریزر اشاره کرد. علاوه بر این، با استفاده از نمایشگر LED لمسی، می‌توانید تنظیمات مربوط به عملکرد و دمای داخلی یخچال و فریزر را به راحتی انجام دهید. این محصول همچنین دارای ظرفیت بالایی برای نگهداری مواد غذایی و اقلام خوراکی است. این محصول با قیمت 37 میلیون و 730 هزار تومان به فروش می‌رسد. 

یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت تی سی ال مدل S۶۶۰-AGD/AWD/ASD/AMD

این مدل به قابلیت سرمایش سریع در هر دو بخش یخچال و فریزر مجهز است و از فناوری گردش هوای چندگانه بهره می‌برد که به حفظ تازگی مواد غذایی و بهینه‌سازی مصرف انرژی کمک می‌کند. همچنین، این محصول دارای نمایشگر LED لمسی است که به شما امکان می‌دهد عملکرد و دمای دستگاه را به راحتی تنظیم کنید. با گرید انرژی +A، مدل S660 از برند تی سی ال به یکی از گزینه‌های مناسب و کارآمد با مصرف انرژی بهینه تبدیل شده است. این محصول در حاضر 34 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت ایکس ویژن مدل TF۵۴۱-AWD/ASD

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن دارای نمایشگر دیجیتال هوشمند است که وضعیت دما و پارامترهای مهم را به‌طور دقیق نمایش می‌دهد و امکان نظارت و تنظیمات آسان را فراهم می‌کند. این مدل مجهز به یخساز نیمه‌اتوماتیک با منبع آب داخلی است که بدون نیاز به اتصال به لوله آب، یخ تولید می‌کند. همچنین، با گرید انرژی A+، این محصول از نظر مصرف برق بسیار بهینه بوده و به کاهش هزینه‌های خانوار و حفظ محیط زیست کمک می‌کند. قیمت این محصول در حال حاضر 39 میلیون و 700 هزار تومان است.

برند

مدل

سایز

قیمت

جی پلاس

مدل GSS-M۷۴۲۳BG

۲۸ فوت

قیمت ۳۷ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان

تی سی ال

مدل S۶۶۰-AGD/AWD/ASD/AMD

 

۲۸ فوت

۳۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ایکس ویژن

مدل TF۵۴۱-AWD/ASD

 

۲۸ فوت

۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین