کدخبر : 12072 تاریخ انتشار :
A

قیمت آپارتمان در نیاوران؛ بیش از متری 200 میلیون!

قیمت آپارتمان در نیاوران؛ بیش از متری 200 میلیون!

آپارتمان‌های نیاوران توسط فروشنده‌ها به طور متوسط متری 217 میلیون آگهی می‌شوند

قیمت ۳۶۰- اگر چه آمار رسمی بانک مرکزی می‌گوید قیمت هر متر واحد مسکونی در منطقه یک و محله نیاوران ۱۶۰ میلیون تومان است، بررسی بازار مسکن منطقه یک نشان می‌دهد که فروشندگان واحدهای مسکونی را با میانگین قیمت هر متر ۲۱۷ میلیون تومان برای فروش گذاشتند.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ آپارتمان‌ها در مناطق مختلف تهران و همینطور منطقه یک با توجه به موقعیت مکانی، سن بنا، امکانات و نظر فروشنده متفاوت قیمت‌گذاری می‌شوند.

در نیاوران یک واحد مسکونی ۱۰۰ متری دو خوابه با قیمتی نزدیک به قیمت اعلامی بانک مرکزی به فروش می‌رسد. این آپارتمان هر متر ۱۶۵ میلیون تومان و قیمت نهایی ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بازار مسکن منطقه یک عرضه شده است. این واحد نوساز بوده در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسیده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

قیمت آپارتمان قیمت 360

واحد دیگری در نیاوران در حالی که 80 متر زیربنا دارد و ساخت 1394 است با قیمت 17 میلیارد تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. بنابراین هر متر از این آپارتمان دو خوابه 212 میلیون و 500 هزار تومان قیمت گذاری شده است. آسانسور، انباری، پاکینگ، استخر و سونا از امکانات این آپارتمان به شمار می‌روند. 

یک آپارتمان 90 متری دو خوابه در نیاوران با قیمت متری 200 میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان که در طبقه چهارم یک ساختمان شش طبقه قرار دارد با قیمت 18 میلیارد تومان در دسترس مشتریان قرار گرفته است. اتاق‌های این واحد مستر هستند، امکانات آن کامل بوده و سه سال از ساخت آن می‌گذرد.

یک واحد 110 متری دیگر در این محله با قیمت 24 میلیارد و 500 میلیون تومانی در دسترس مشتریان قرار دارد. هر متر از این آپارتمان دو خوابه حول و هوش 222 میلیون تومان ارزش‌گذاری شده که فاصله زیادی با آمار رسمی اعلام شده دارد. این بنا هشت ساله بوده و از امکانات کامل بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید: اجاره آپارتمان ۹۰ متری در تهرانپارس چقدر آب می‌خورد؟


قیمت یک واحد ۷۵ متری دوخوابه نیز در نیاوران ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که متری ۲۲۰ میلیون تومان قیمت دارد. این واحد ۱۰ ساله از موقعیت مکانی خوب و در نتیجه دسترسی مناسب، آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است.

جدید‌ترین فایل‌های مسکونی در نیاوران

متراژ

سن بنا

امکانات

قیمت

۱۰۰ متر

یک سال

آسانسور، پارکینگ، انباری

۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

۸۰ متر

۹ سال

آسانسور، پارکینگ، انباری

۱۷ میلیارد تومان

۹۰ متر

سه سال

آسانسور، پارکینگ، انباری

۱۸ میلیارد تومان

۱۱۰متر

هشت سال

آسانسور، پارکینگ، انباری

۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

۷۵ متر

۱۰ ساله

آسانسور، پارکینگ، انباری

۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین