کدخبر : 12274 تاریخ انتشار :
A

اجاره پانسیون در تهران؛ اتاق‌ یک تا هشت تخته چند؟

اجاره پانسیون در تهران؛ اتاق‌ یک تا هشت تخته چند؟

اجاره پانسیون در تهران با ودیعه و اجاره‌های متفاوت امکان‌پذیر است

قیمت ۳۶۰- اجاره پانسیون در تهران بسته به منطقه، امکانات خوابگاه و تعدا نفرات ساکن در اتاق متفاوت است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ برخی از خوابگاه‌ها در تهران ودیعه دریافت نمی‌کنند اما بعضی دیگر تا 25 میلیون تومان ودیعه تعیین کرده‌اند. هزینه اجاره اتاق‌ها نیز از یک میلیون و 500 هزار تومان در هر ماه شروع شده و به 15 میلیون تومان نیز می‌رسد.

ارزان‌ترین پانسیون در تهران

ارزان‌‌ترین پانسیون‌ها در تهران ودیعه‌ای دریافت نمی‌کند و اجاره اتاق‌هایش تا چهار میلیون تومان در هر ماه هزینه دارد. پانسیون دیگری با دریافت یک میلیون تومان ودیعه اتاق‌های دو تا شش نفره خود را با دریافت ماهیانه یک میلیون و 900 هزار تومان تا دو میلیون و 900 هزار تومان اجاره می‌دهد.

اجاره اتاق هشت تخته با ودیعه یک میلیون و 500 هزار تومانی و دو میلیون تومان اجاره ماهیانه نیز امکان‌پذیر است. با پرداخت همین ودیعه و پرداخت ماهیانه دو میلیون و 300 هزار تومان می‌توان اتاق 6 تخته اجاره کرد.

خوابگاه

گران‌ترین پانسیون در تهران

گران‌ترین خوابگاه در تهران تا 25 میلیون تومان برای اتاق‌های چهار تا شش تخته خود ودیعه دریافت می‌کند. اجاره‌ها در این پانسیون از سه میلیون 900 هزار تومان شروع شده و به چهار میلیون و 900 هزار تومان می‌رسد.

اجاره خوابگاه در جای دیگری با 10 میلیون تومان ودیعه و 10 میلیون تومان اجاره برای اتاق یک نفره نیز امکان‌پذیر است که جز خوابگاه‌های گران تهران به حساب می‌آید. برای اتاق‌های یک تخته اجاره تا 15 میلیون تومان نیز افزایش پیدا می‌کند. 

از دلایل گرانی این خوابگاه‌ها می‌توان به موقعیت مکانی خوب و دسترسی مناسب به بازار و خطوط حمل و نقل عمومی اشاره کرد. همچنین امکاناتی چون نگهبانی 24 ساعته، برخوردای از حیاط، سالن مطالعه و آسانسور نیز بر قیمت این پانسیون‌ها تاثیرگذار است.

قیمت پانسیون معمولی در تهران

اجاره اتاق یک نفره در پانسیون‌های معمولی تهران از هفت تا هشت میلیون تومان است؛ ودیعه نیز همین مقدار تعیین می‌شود. برای اجاره اتاق‌های دو نفره باید از چهار تا شش میلیون تومان ماهیانه هزینه کنید. اجاره اتاق های سه تا چهار تخته نیز از سه میلیون تومان شروع شده و به پنج میلیون تومان می‌رسد. برای اتاق‌های شش تا 12 تخته قیمت‌های متفاوتی وجود دارد که متوسط آن سه میلیون تومان اجاره ماهیانه است.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین