کدخبر : 14581 تاریخ انتشار :
A

گلکسی A16؛ جانشین گلکسی A15 در راه بازار

گلکسی A16؛ جانشین گلکسی A15 در راه بازار

میانرده اقتصادی جدید سامسونگ به زودی به بازار عرضه خواهد شد

آن‌طور که پیداست، سامسونگ در آستانه رونمایی از جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی خود، Galaxy A۱۶ قرار دارد. این گوشی جدید سامسونگ دو نسخه ۴G LTE و ۵G دارد. اخیراً تعدادی از گواهینامه‌های دریافت‌شده توسط Galaxy A۱۶ منتشر شده است که اطلاعاتی درباره ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی‌ها به ما می‌دهد. مهم‌تر اینکه کسب چنین تأییدیه‌هایی نشان می‌دهد این گوشی به‌زودی عرضه خواهد شد.

Samsung Galaxy A۱۶ به‌عنوان جانشین گوشی اقتصادی و محبوب Galaxy A۱۵ که در دسامبر ۲۰۲۳ (آذر ۱۴۰۲) عرضه شد، در راه است.

آنچه درباره Galaxy A۱۶ ۴G می‌دانیم

نسخه 4G این گوشی بر روی وب‌سایت رگولاتوری FCC آمریکا مشاهده شده است و این گوشی از 4G LTE، NFC، بلوتوث و GPS پشتیبانی می‌کند. همچنین، لیست‌های FCC شماره مدل شارژر (EP-TA800) و شماره مدل کابل داده (EP-DN980) را تأیید کرده‌اند. در تأییدیه TUV Rheinland نیز تأیید شده که هر دو نسخه 4G و 5G از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کنند؛ هرچند احتمالاً از شارژ 25 واتی هم پشتیبانی می‌شود.

شارژر Samsung Galaxy A16

درباره Galaxy A۱۶ ۵G چه می‌دانیم

مدل 5G سامسونگ Galaxy A16 دارای شماره مدل SM-A166B/DS است. لیست FCC نشان می‌دهد که این مدل از شبکه‌های 5G، 4G LTE، وای‌فای، بلوتوث و NFC پشتیبانی می‌کند. همچنین این لیست به وجود دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی اشاره دارد. تأییدیه TUV Rheinland ظرفیت باتری این مدل را 4860 میلی‌آمپر ساعت و ظرفیت اسمی آن را 5000 میلی‌آمپر ساعت اعلام کرده است. شماره مدل باتری نیز W3-S-S است. همانند نسخه 4G، پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی نیز تأیید شده است.

در Galaxy A15 از شارژر 25 واتی پشتیبانی می‌شود، از همین رو می‌بایست مدل جدیدتر و به‌روزتر Galaxy A16 دست‌کم همین سرعت شارژ را حفظ کند.

طراحی Samsung Galaxy A16 4G

هر دو مدل Samsung Galaxy A16 4G و Galaxy A16 5G اخیراً در وب‌سایت سامسونگ هند لیست شده‌اند که احتمالاً نشان‌دهنده عرضه قریب‌الوقوع آن‌هاست. همچنین، نسخه 5G در پلتفرم NBTC نیز مشاهده شده که حاکی از احتمال عرضه گسترده این مدل است. بر اساس یک گزارش اخیراً منتشرشده، نسخه 5G ممکن است تا پایان سپتامبر (شهریور) عرضه شود و سامسونگ دریافت به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید به مدت 6 سال را تضمین کند.

گوشی هوشمند اقتصادی با قابلیت 5G و پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت می‌تواند برای مصرف‌کنندگان بسیار جذاب باشد. اکنون باید منتظر باشیم تا جزئیات رسمی چون مشخصات و قیمت هر دو نسخه 4G و 5G منتشر شود و ببینیم که در مقایسه با سایر گوشی‌های اقتصادی موجود در بازار، ارزش خرید گلکسی A16 چطور خواهد بود.

منبع شهر سخت افزار
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین