کدخبر : 10779 تاریخ انتشار :
A

تصمیم سخت مسعود پزشکیان برای قیمت بنزین!

تصمیم سخت مسعود پزشکیان برای قیمت بنزین!

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با سایت KHAMENEI.IR به معضل ناترازی انرژی در کشور پرداخت

قیمت ۳۶۰- مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور جدید کشور اخیرا گفت‌وگوی مفصلی با سایت khamenei.ir داشته و درباره مسائل مختلفی اظهار نظر کرده است.


بیشتر بخوانید: تذکر مسعود پزشکیان به علیرضا دبیر (فیلم)


به گزارش قیمت ۳۶۰؛ مسعود پزشکیان در بخشی از این گفت‌وگو سراغ سوژه‌های اقتصادی رفته و گفته برای حل فوری و ضروری مسائل روز کشور در قدم اول رفع اختلافات و دست به دست هم دادن در اولویت قرار دارد.

صحبت‌های مسعود پزشکیان در این گفت‌وگو شباهت زیادی به اظهارنظر‌های رئیس‌جمهور جدید در مناظرات انتخاباتی دارد و حرف از حل معضلات، بین کارشناسان، متخصّصین، سیاست‌گذاران، قانون‌نویسان، فرهنگیان و عالمان کشور به‌میان آمده است.

مسعود پزشکیان در بخش دیگری از این مصاحبه دست روی مسائل روز اقتصاد کشور و بحث ناتمام قیمت بنزین گذاشته است.

رئیس دولت چهاردهم در این مورد اعتقاد دارد: ما در کشور ناترازی انرژی داریم و در حال حاضر برای خرید بنزین، هشت میلیارد دلار پول می‌دهیم. یعنی بنزین را مثلا حدود ۳۰ یا ۴۰ هزار تومان می‌خریم، بعد هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشیم! خب تا کجا می‌توانیم این کار را بکنیم؟ مثال دیگر مصرف برق است. ما به اندازه‌ی کل اروپا مصرف انرژی، برق و امثال آن را داریم؛ این از نظر علمی کار درستی نیست.

صحبت‌های مسعود پزشکیان با سایت khamenei.ir یکبار دیگر مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار گرفته و حاکی از تصمیم سخت رئیس‌جمهور برای قیمت بنزین دارد.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین