کدخبر : 5732 تاریخ انتشار :
A

تولید BMW در ایران؛ منتظر موتورسیکلت آلمانی باشید

تولید BMW در ایران؛ منتظر موتورسیکلت آلمانی باشید

تولید موتورسیکلت BMW در کشور جدی‌تر از همیشه مطرح شده و درصورت موافقت وزارت صمت باید منتظر ملاقات با BMW 650 و BMW GS باشیم

قیمت ۳۶۰- BMW برای اولین‌بار تصمیم به تولید موتورسیکلت در خارج از آلمان گرفته است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ این خبر را رسانه‌های داخلی به‌نقل از علی نوریانی منتشر کردند که از قدیم‌وندیم در عرصه واردات محصولات BMW به ایران ید طولا داشته است.

واردات BMW به ایران البته برخلاف دفعات قبلی مختص سواری‌های غول آلمانی نمی‌شود و آنطور که علی نوریانی خبر داده، ایندفعه قرار به پاگشایی موتورسیکلت‌‌های BMW به کشور است.

BMW انگار تصمیم گرفته دو نوع موتور سیکلت ۶۵۰ داکار و جی‌اس را به شکل CKD یعنی قطعات کاملا منفصل به ایران منتقل کند. طبق صحبت‌های علی نوریانی در قدم بعدی برای کاهش هزینه‌ها بحث عرضه موتورسیکلت‌های BMW به ایران، به مرحله تولید در کشور می‌رسد.

واردات BMW به ایران البته آنطور که گفته می‌شود، احتیاج به مذاکرات ابتدایی به وزارت صمت دارد و هنوز هیچ خبر رسمی درباره این ماجرا دیده نمی‌شود.

BMW مدل X1 که از سال 2013 در کشورمان حضور داشته، همین الان یکی از گرانقیمت‌ترین سواری‌های غول آلمانی در کشورمان است. فروشنده‌های BMW X1 در آگهی‌های مخصوص فروش خودرو، تا رقمی نزدیک 35 میلیارد تومان از خریداران طلب می‌کنند.

قیمت BMW 730 تا حول‌وحوش 26 میلیارد تعیین شده و امثال BMW X3 را می‌شود با کمتر از دو، سه میلیارد در بازار پیدا کرد.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

  • unknown

    برای چی اینهمه موتور وارد تیران می کنند انهم از موتورهای بنرینی.برای خروج ارز از ایرانوایران برای چی به واردت کنندگان موتور اینهمه ارز می دهد.بعد.مشکلات بی حد وحصر استفاده ازموتور در خیابانهای ومعابر تهران

پربیننده ترین