کدخبر : 13590 تاریخ انتشار :
A
رقیب ب‌ام‌و GTL 2024

هوندا گلدوینگ 2024؛ شبح 30 هزار دلاری با دوجین امکانات رفاهی

هوندا گلدوینگ 2024؛ شبح 30 هزار دلاری با دوجین امکانات رفاهی

هوندا گلدوینگ ۲۰۲۴ یک موتورسیکلت تورینگ برجسته با ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های منحصر به فرد است که می‌تواند برای هر موتور سواری به انتخاب اول تبدیل شود

قیمت ۳۶۰- هوندا گلدوینگ ۲۰۲۴ با پیشرانه هزار و ۸۳۳ سی‌سی و گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته دوکلاچه، تجربه‌ای کم‌نظیر از سواری را فراهم می‌آورد. قیمت این موتورسیکلت بین ۲۵ تا ۳۳ هزار دلار متغیر است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ هوندا گلدوینگ 2024 که در ششمین نسل خود به بازار عرضه می‌شود، به‌روزرسانی‌های اندکی داشته اما همین تغییرات جزئی، جذابیت آن را دوچندان کرده است. گلدوینگ در دو تیپ استاندارد و تور ارائه می‌شود که هر دو از پیشرانه و شاسی مشابهی بهره‌مند هستند، اما نسخه تور با امکانات بیشتری مانند چهار حالت سواری و فضای بار ۶۱ لیتری برای راحتی بیشتر طراحی شده است.

مشخصات فنی هوندا گلدونیگ ۲۰۲۴

گلدوینگ ۲۰۲۴ از گیربکس ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته دوکلاچه بهره می‌برد. پیشرانه هزار و 833  سی‌سی شش سیلندر این موتورسیکلت با قدرت ۱۲۵ اسب بخار و گشتاور ۱۷۶ نیوتون متر، عملکرد قابل توجهی را ارائه می‌دهد. در این موتور استفاده از قطعات آلومینیومی به کاهش وزن و بهبود راندمان حرارتی کمک می‌کند.

New 2024 Honda® Gold Wing Tour Automatic DCT in Alton #240420 | Ted's  Motorcycle World

امکانات و تجهیزات هوندا گلدونیگ ۲۰۲۴

هوندا گلدوینگ به سیستم تعلیق دوبل جناغی مجهز است که هندلینگ و سواری بهتری را فراهم می‌آورد. بادگیر جلو با تنظیم الکترونیکی، یکی دیگر از نوآوری‌های این موتورسیکلت است که به محافظت بهتر در سرعت‌های بالا کمک می‌کند. از نظر ارتباطات، گلدوینگ ۲۰۲۴ با سیستم‌های اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم سازگار است و نمایشگر لمسی هفت اینچی آن اطلاعات ضروری را به نمایش می‌گذارد.

گلدوینگ در سال ۲۰۰۶ به عنوان اولین موتورسیکلت مجهز به کیسه هوا معرفی شد و این عنوان همچنان در اختیار آن باقی مانده است. اگرچه امروزه لباس‌های موتورسواران با کیسه هوای داخلی در دسترس قرار دارند اما کیسه هوای یکپارچه این موتورسیکلت می‌تواند کارآمد باشد. علاوه بر این، گلدوینگ ۲۰۲۴ به فناوری‌هایی نظیر دستیار حرکت در سربالایی، کلید هوشمند و چراغ‌های راهنمای LED مجهز شده است.

قیمت هوندا گلدوینگ ۲۰۲۴

قیمت پایه هوندا گلدوینگ 2024 حدود ۲۵ هزار دلار معادل یک میلیارد و 500 میلیون تومان است و با توجه به ویژگی‌های آن، قیمت‌ها به ۳۳ هزار دلار یعنی نزدیک به دو میلیارد تومان هم می‌رسد. بنابراین، گلدوینگ ۲۰۲۴ را می‌توان گران‌ترین، لوکس‌ترین و پیشرفته‌ترین موتورسیکلت هوندا به شمار آورد. این موتورسیکلت با رقبای معروفی مانند هارلی دیویدسون رود گلاید، ایندیان پورسوئیت و چلنجر و بی‌ام‌و K1600 رقابت می‌کند.

هوندا گلدوینگ ۲۰۲۴ در یک نگاه

مشخصات

هوندا گلدوینگ ۲۰۲۴

حجم موتور

هزار و ۸۳۳ سی‌سی

قدرت

۱۲۵ اسب بخار

گشتاور

۱۷۶ نیوتن‌متر

گیربکس

شش سرعته دستی یا هفت سرعته دوکلاچه

قیمت

۲۵ هزار دلار (یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان)

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین