کدخبر : 6900 تاریخ انتشار :
A

قیمت یخچال سایدبای‌ساید در بازار؛ جی پلاس 33 میلیون

قیمت یخچال سایدبای‌ساید در بازار؛ جی پلاس 33 میلیون

ارزان‌قیمت‌ترین یخچال ساید بای ساید در بازار، یخچال ایکس ویژن مدل TS551-AWD/TS551-ASD با 31 میلیون تومان است

خرید یخچال و فریزر معمولا یکی از چالش‌های زوج‌های جوان و کاربرانی است که در فکر تعویض یخچال خود هستند. یخچال و فریزرهای ساید بای ساید، عموما به واسطه نمای ظاهری شیک و در عین حال ظرفیت بالای بخش یخچال و فریزر از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند. ارزان‌ترین یخچال‌های ساید بای ساید در حال حاضر در رنج قیمتی ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان قرار می‌گیرند. این محصولات در عین قیمت مقرون به صرفه، امکانات بسیار خوبی نیز دارند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن TS۶۶۵-AWD/ASD

این مدل یخچال و فریزر ساید بای ساید با حدود قیمت 31 میلیون و 780 هزار تومان در هنگام تهیه این گزارش، یکی از ارزان‌ترین محصولات موجود در بازار محسوب می‌شود. این محصول با رنگ سفید، استیل و نقره‌ای، گنجایش کلی 597 لیتر دارد و در حالت حداکثری می‌توان تا 700 لیتر نیز در آن مواد غذایی را جای داد. این یخچال 30 فوتی با رده انرژی +A از مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار است.


یخچال و فریزر ساید بای ساید تی سی ال S۵۴۵-AWD/ASD/AGD/AMD

این مدل یخچال و فریزر ساید بای ساید حدود 31 میلیون و 990 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این محصول با قابلیت نوفراست، حدود 459 لیتر گنجایش کلی دارد و از این رو مناسب خانواده‌های پرجمعیت و متوسط است. فضای یخچال با 4 طبقه یخچال و 4 طبقه روی درب آن، به خوبی امکان تفکیک مواد غذایی از یکدیگر را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین یخساز دستی نیز جهت رفاه حال کاربران بر روی درب محصول طراحی شده است تا در هر ساعت از شبانه روز و فصل سال، آب خنک بنوشند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS۵۵۱-AWD/TS۵۵۱-ASD

این مدل یخچال و فریزر ساید بای ساید با قیمت حدودی 32 میلیون تومان، یکی از ارزان‌ترین محصولات موجود در خردادماه است. این محصول با رنگبندی سفید و نقره‌ای، نمای آشپزحانه را دلباز نشان می‌دهد. گنجایش کلی این دستگاه 551 لیتر گزارش شده و در نوع خود می‌تواند به راحتی نیاز خانواده‌های پرجمعیت را برطرف کند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS۵۵۲-AWD/ASD

این مدل یخچال و فریزر ساید بای ساید با قیمت حدودی 32 میلیون و 200 هزار تومان، در سه رنگ سفید، نقره‌ای و استیل روانه بازار شده است. این محصول حدود 551 لیتر ظرفیت کلی دارد و کاربران با خرید این دستگاه با محدودیت مکانی جهت نگهداری مواد غذایی روبرو نخواهند شد. این محصول مانند دیگر محصولات ساید بای ساید، از سیستم نوفراست پشتیبانی می‌کند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-P۷۵۲۵W

این مدل یخچال و فریزر ساید بای ساید حدود 33 میلیون و 950 هزار تومان قیمت گذاری شده است و در حال حاضر رنگ سفید آن، با قیمت مناسبی که دارد توجه کاربران را جلب کرده است. این محصول با حدود 80 کیلوگرم وزن، در نوع خود دستگاه سبکی محسوب می‌شود و در شرایط حداکثری، تا 550 لیتر ظرفیت دارد.

منبع کاماپرس
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین